FANDOM

Fachura to kosmita pochodzący z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety.

Wygląd

W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Fachura jest małym, czerwonym obcym, który przypomina gremlina lub małego diabła. Jest bardzo mały w porównaniu do człowieka, lecz jest wyższy od Galwana. Kosmita posiada ogon, mały, zakrzywiony nos oraz długie szpiczaste uszy. Na ramionach oraz czole wyrastają małe kolce. Jego zielone oczy otaczają czarne linie. Symbol Ultimatrixa nosi na klatce piersiowej.

W serii "Ben 10: Omniverse", Fachura nosi czarno-zielony strój lotnika z białym szalikiem. Barwa jego skóry przybrała inny, jaśniejszy odcień czerwieni. Fachura ma teraz bardziej szpiczaste uszy, dłuższy nos i po jednym kolcu pod oczami. Zęby kosmity wystają z ust, a na bródce pojawił się jeden mały kolec. Na głowie nosi zieloną czapkę z goglami. Symbol Omnitrixa nosi na zielonym pasie znajdującym się na talii.

W seriach "Ben 10: Nowa Generacja", "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa" oraz "Ben 10: Kosmiczne Wakacje", Fachura wygląda tak samo jak w "Ben 10: Ultimate Alien

W serii "Ben 10: The Power", Fachura wygląda identycznie jak w "Ben 10: Omniverse".

Umiejętności

Fachura ma umiejętność całkowitego demontażu wszelkiego rodzaju maszyn, w zaledwie kilka sekund. Kosmita ma wielkie pragnienie psucia wszelkiej maszynerii, ale mimo to potrafi również naprawiać urządzenia w tym samym tempie. Potrafi skonstruować nawet najbardziej skomplikowane maszyny z najprostszych części.

Obcy posiada zwiększoną wytrzymałość oraz siłę, która umożliwia mu na przykład wyrywanie niepotrzebnych części maszyny, większych od niego. Jego mały rozmiar współgra z jego zwinnością, tworząc z niego nieuchwytnego wroga podczas walk. Fachura posiada też imponujący intelekt.

Wady

Będąc tak małym kosmitą, Fachura nie nadaje się do bezpośredniej walki wręcz z większymi przeciwnikami, chyba, że są oni zrobotyzowani. Wtedy cudzoziemiec może rozmontować ich lub uszkodzić w kilka sekund.

Fachura nie potrafi kontrolować swojej chęci do psucia maszyn, a wytwarzane przez niego maszyny, są często jednorazowe, niestabilne oraz trudne do kontrolowania.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Ben 10: Kosmiczne Wakacje

Ciekawostki

  • Podczas demontowania urządzeń, Fachura krzyczy "Psuć! Psuć!", a kiedy naprawia je krzyczy "Naprawiać! Naprawiać!".

Galeria

Zobacz też