FANDOM

Exo-Skull to wróg pojawiający się w serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Jest cybernetycznie wzmocnionym obcym z nieznanego gatunku.

Wygląd

Exo-Skull jest to dużej wielkości obcy przypominającym nosorożca. Ma jasnobrązowy kolor skóry i czerwoną zbroję połączoną z jego ciałem.

Osobowość

Jest mało inteligentnym i naiwnym obcym, który łatwo wpada w złość.

Umiejętności

Exo-Skull dzięki swoim rozmiarom, zwiększonej siły i wytrzymałości jest dosyć trudnym przeciwnikiem do pokonania. Dodatkowo dzięki cybernetycznie wzmocnionemu ciału potrafi strzelać laserem z jego rogu oraz siecią. Cudzoziemiec okazuje się też być dosyć szybki.

Wady

Jego główną wadą jest jego naiwna osobowość, mały iloraz inteligencji a także fakt, iż łatwo może się zezłościć.

Historia

Wczesne życie

Exo-Skull przed operacją, która wzmocniła go cybernetycznie był zwykłym przestępcą i złodziejem, który okradał banki.

Teraźniejszość

Exo-Skull zgłosił się do projektu S.A.M organizowanego przez doktora Animo i Boxuma gdzie został cybernetycznie wzmocniony. Został okłamany przez doktorów, że jest jedyną i wyjątkową tak cybernetycznie wzmocnioną istotą w tym projekcie, a ze względu na to, że jest bardzo naiwny uwierzył w to. Po jakimś czasie odkrył prawdę, że nie jest jedyną tak ulepszoną formą życia w tym projekcie, więc wystąpił z grupy i wściekły wybiegł i zaczął rujnować miasto. W końcu z pomocą Julii Yamamoto i Hydraulików został unieszkodliwiony i aresztowany.

Występy

Ciekawostki

  • Jest mało inteligentny i naiwny, w przeciwieństwie do jego alternatywnej wersji, która wykazuje się wysokim poziomem inteligencji.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki