FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
Emanuel Rafael Petrï Ender
Emanuel
Informacje
Gatunek Człowiek (dawniej)
Czysta Energia Wiecznego Zła
Planeta Ziemia (dawniej)
Planeta X
Ciało Różnorodne
Wiek 15 lat (jako człowiek)
Zawód Złoczyńca
Naukowiec
Informatyk
Pseudonim Pierwszy (alternatywy)
"3" (alternatywy)
DJ Niedźwiedzi)@ (jako Muzyk)
Edward Rufus Alfons (jako Agent)
E.R.A. (prawdziwe inicjały)
Relacje
Moce
Zdolności Transformacja w kosmitów
Dowolne zmienianie kształtów
Sprzęt Multitron
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu Niebieskie
Kolor włosów Blond (dawniej)Brązowe
Szczegóły
Debiut Wymiarowy Transformator

Emanuel jest głównym wrogiem z serii "Ben 10: Alternatywne Wymiary".

Wygląd

Emanuel

Emanuel nosi czarną bluzę z błękitnym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne halówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 1

Klon 1 nosi białą bluzę z turkusowym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne halówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 2

Klon 2 nosi brązową bluzę z zielonym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne halówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 3

Klon 3 nosi szarą bluzę z czerwonym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne halówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 4

Klon 4 nosi niebieską bluzę z kremowym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne hallówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 5

Klon 5 nosi pomarańczową bluzę z morskim podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne hallówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 6

Klon 6 nosi żółtą bluzę z pomarańczowym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne hallówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 7

Klon 7 nosi zieloną bluzę z czarnym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne halówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 8

Klon 8 nosi czarną bluzę z białym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne halówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Klon 9

Klon 9 nosi fioletową bluzę z różowym podkoszulkiem i ciemnoszare bojówki oraz czarne halówki. Ma brązowe włosy, niebieskie oczy i lekki zarost.

Osobowość

Emanuel

Emanuel jest złoczyńcą - nie przestępcą. Co prawda jest przepełniony czystym złem, ale to mu się już znudziło. Ma dość wysokie ego i specjalnie przegrywa z Benem, bo mówi, że to by było nudne gdyby wygrał tak od razu... Jest melomanem i w niektórych odcinkach można usłyszeć, jak słucha muzyki.

Klon 1

wkrótce

Klon 2

wkrótce

Klon 3

wkrótce

Klon 4

wkrótce

Klon 5

wkrótce

Klon 6

wkrótce

Klon 7

wkrótce

Klon 8

wkrótce

Klon 9

wkrótce

Umiejętności

Dzięki Multitronowi potrafi przemieniać się w kosmitów. Świetnie zna się na komputerach, co można zauważyć w odcinku "Xiaolin - Pojedynek Mistrzów". Jest świetnym konstruktorem. Jako tajemnicza Energia Wiecznego Zła potrafi dowolnie zmieniać kształt. Efektem ubocznym jej używania są Zacofańce.

Wady

Łatwo się złości. Potrzebuje troszkę czasu by się przekształcić.

Występy

Ciekawostki

  • Emanuel był kiedyś blondynem.
  • Jego klony wzorowane są na alternatywach w jego dawnej chorobie - osobowości wielorakiej.
  • W odcinku "Edward: Plan Emanuela" można przez ułamek sekundy zobaczyć jego własną listę hitów.
  • W tym samym odcinku Ben 23 pyta się go "Co chcesz zrobić?", on odpowiada, odwracając się z czerwoną twarzą jak tzw. zjarany "Bzykać Pszczółki" poczym zmienia się w pszczołę i odlatuje (oczywiście bzycząc).
    • W ang. wersji językowej Ben pyta się "Wat ar iu doing?", a Emanuel odpowiada "Ui ar meking szit". Specyfika tych słów jest spowodowana akcentem.
  • W odcinku "Teraz Węgorz!" wypala 5 skrętów, ale tylko dla szpanu, bo na Energię Wiecznego Zła nie działają substancje odurzające (inne z resztą też).
  • Emanuel ma wadę wzroku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki