FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Elektroszczur to kosmita pochodzący z próbki DNA Ratteona z nieznanej planety.

Wygląd

Elektroszczur to niewielki obcy przypominający ziemskiego szczura o niebieskiej sierści i kremowej skórze, a także o wyprostowanej posturze. Posiada duże uszy, niewielki nos oraz parę żółtych, błyskających elektrycznością oczu. Na jego czole znajduje się rząd trzech małych rogów. Kosmita ma trzy palce u dłoni oraz dwa u stóp, a także długi ogon zakończony małą buławą. Symbol Omnitrixa znajduje się na klatce piersiowej obcego.

Umiejętności

Elektroszczur potrafi generować i manipulować elektrycznością, co umożliwia mu kontrolowanie pól elektrycznych, wszystkich nośników ładunków elektrycznych, elektroniki i sił elektromagnetycznych.

Kosmita jest w stanie zwiększać, absorbować, przewodzić i kształtować elektryczność o różnym natężeniu. Po dotknięciu obiektu, Elektroszczur może naładować go energią i sprawić, by przewodził prąd. Ze względu na kontrolowanie pól elektromagnetycznych, obcy może używać ich, by telekinetycznie przenosić, poruszać czy rzucać przedmiotami znajdującymi się w jego otoczeniu.

Elektroszczur może przenosić się poprzez elektryczność, używając elektroniki lub piorunów. Aby to zrobić, obcy przekształca się w elektryczność i porusza się po strumieniu elektronów. Jeśli Elektroszczur wchłonie wystarczającą ilość energii, wówczas może on przemieszczać się za pośrednictwem elektronów w powietrzu, wyładowań elektrostatycznych i komponentów elektrycznych. Obcy jest też w stanie tworzyć gromy, by przenosić własne cząsteczki z jednego miejsca do drugiego.

Cudzoziemiec potrafi również używać elektrorecepcji, dzięki swojemu zmysłowi elektryczności, by lokalizować obiekty i istoty wokół niego. Umiejętność ta polega na wytwarzaniu przez Elektroszczura pola elektrycznego i potem wykrywaniu zmian powstałych w tym polu pod wpływem jego oddziaływania z otoczeniem. Pozwala to na stworzenie przez kosmitę elektrycznego "obrazu" otoczenia, w którym widoczne mogą być na przykład wielkość, kształt, odległość przedmiotu oraz jego właściwości elektryczne. Zdolność ta przydaje się głównie w miejscach, w których obcy nie może polegać na zmyśle wzroku, takich jak ciemne jaskinie.

Za sprawą swojego niewielkiego rozmiaru, Elektorszczur jest niezwykle zwinny i szybki, nawet na dwóch łapach. Potrafi poruszać się znacznie szybciej, gdy wykorzystuje wszystkie swoje kończyny. Ma niesamowicie rozwinięty refleks, a także jest w stanie wyżej i dalej skakać. Ostre zęby może wykorzystywać do atakowania wrogów, podobnie jak buławopodobny ogon.

Historia

The War Zone

Wkrótce.

Występy

The War Zone

  • Wkrótce.

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki