FANDOM

Ekspert, który powędrował w świat to specjalny odcinek "Ben 10: The Power" z okazji roku tej serii. Jest to odcinek crossoverowy. Jego premiera miała miejsce 26 sierpnia 2015 roku. Dokładnie rok temu premierę miał miejsce pierwszy odcinek serii. Został napisany przez użytkownika Benek101.

Streszczenie

Do domu Tennysona przychodzą Galaktyczni Strażnicy, którzy mówią mu, że mają zamiar wskrzesić Sarę Jane... Plan jest jednak bardzo ryzykowny. Strażnicy dają Benowi do dyspozycji TARDIS. Przez to chłopak podróżuje po różnych wymiarach.

Fabuła

Siedziba Galaktycznych Strażników. Kroki dowódcy słychać w całym pokoju. Spojrzawszy się na ekran pokazuje im podobiznę Jedenastego Doktora, który w stronę innych strażników rzuca "Cześć!" po czym znika z ekranu. Dowódca stwierdza jednak, że sytuacja nie dotyczy Doktora, a jego przyjaciółki - Sary Jane. Mają zamiar ją wskrzesić, aby pomogła Doktorowi w jednej z misji oznaczonej przez strażników "X". Wyłączywszy światła Dowódca rzuca tylko jedno słowo swoim "uczniom" - Tennyson....

Bellwood. Ben właśnie łapie Tępągłowę, która okrada sklep. Jako Pajęczarz przykleja ją do ściany i chwyta za telefon do Hydraulików. Po udanej misji kupuje borówkowy koktajl i wraca do domu, gdzie w ciszy wraz z mamą i tatą zjada obiad. Gdy zmywa swój talerz nagle słyszy mocny trzask. Gdy wychodzi na zewnątrz zauważa jednego ze strażników, który opowiada mu o misji. Zdziwiony Ben odpowiada, że nie ma ochoty, bo nie wie kim jest ta cała "Sara Jane". Wtedy inny ze strażników daje Benowi TARDIS. Wtedy tylko Tennyson rzuca słówko "CZADZIOR!", ale zanim ktokolwiek zdoła go powstrzymać wsiada do maszyny.

Wymiar 23. Wtyczkowiec walczy właśnie z bandytą który okradł bar Mr.Gyro. Nieoczekiwanie zauważa budkę, z której wyskakuje Ben. Macha do swojego odpowiednika, rodzi dość dziwną minę i znów wsiada do TARDIS, po czym znika. Ben 23 przeciera tylko oczy...

Kraina Ooo. Finn i Jake siłują się. Gdy Ben zdaje sobie sprawę, gdzie jest, zamienia się w Plazmę, chyta TARDIS i wskakuje na dach domków bohaterów Ooo. Wsiada do maszyny i rusza dalej...

Świat Bena z serii Ben 10: Crossover. Tamtejszy Ben tańczy taniec zwycięstwa z Cyborgiem. Ben zamienia się w NanoBena i znika w TARDIS.

Przeszłość. Dom Sary Jane. Przekopuje stare książki. Tennyson pod postacią Astrodaktyla i spokojnie tłumaczy jej, że chce pomóc. Ta strzela w niego laserem i wydaje się, że misja jest nieudana, gdy Ben łapię Panią Smith i wsiada do TARDIS.

Chłopak przekazuje całą i zdrową Sarę do bazy strażników. W jego stronę skierowane są gromkie brawa.

Postacie

Wrogowie

  • Tępagłowa (przez chwilę)
  • Bandyta (debiut; alternatywna wersja)

Kosmici

Przez Bena

Przez Bena 23

Więcej z Fandomu

Losowa wiki