FANDOM

Echo Echo to kosmita z próbki DNA Sonorosianina z planety Sonorosia.

Wygląd

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Echo Echo jest małym, białym kosmitą, którego ciało jest żywym wzmacniaczem. W rzeczywistości jest żyjącymi falami dźwiękowymi, znajdującymi się w kombinezonie zrobionym z sylikonu. Jedną z jego zauważalnych cech, jest wyrostek podobny do odtwarzacza MP3 z zieloną cyfrą 10 oraz elementy na nogach, przypominające kasety. Głowa Echo Echo jest okrągła i duża, a na nie widnieje para zielonych oczu i szerokie usta. Symbol Omnitrixa/Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej kosmity.

W serii "Omniverse", oczy Echo Echo mają inny, spłaszczony kształt, a na słuchawkach pojawiły się dwie czarne poziome linie. Nogi cudzoziemca są krótsze i zyskały palce. Koła na jego rękach są teraz większe, a na brzuchu kosmita zyskał jeden dodatkowy okrąg. Elementy przypominające kasety, które znajdowały się na jego nogach zniknęły. Symbol Omnitrixa znajduje się na czole.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja", Echo Echo wygląda identycznie jak w seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien".

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Echo Echo wygląda tak samo jak w serii "Omniverse". Różni go tylko styl animacji.

W serii "Ben 10: The Power", Echo Echo wygląda identycznie jak w serii "Omniverse".

Umiejętności

Echo Echo potrafi wywołać krzyk słyszalny w częstotliwościach ultradźwiękowych, który zdolny jest do przeciążania maszyn i zatrzymania pocisków w locie.

Kosmita ma możliwość do duplikowania samego siebie, a ponieważ klony nie są w żaden sposób połączone, może pozwolić sobie na wybijanie całych grup duplikatów, bez odnoszenia bólu i jakichkolwiek strat. Kosmita może powielać się w szybszym tempie, niż robi to Klon.

Łącząc te dwie zdolności, Echo Echo może stworzyć "falę dźwięku", polegająca na tym, że obcy przekierowuje pociski z powrotem do ich źródła, poprzez odbijanie ich przez strategicznie ułożone duplikaty cudzoziemca.

Kosmita może też tworzyć "komorę echa", gdzie kopie obcego atakują sonicznym krzykiem ze wszystkich stron, aż do momentu kiedy cel zostanie znokautowany lub pokonany.

Echo Echo może wykrywać wibracje w podłożu i używać echolokacji. Jest również w stanie ukierunkowywać wibracje, aby wzmacniać swoje krzyki oraz wysyłać fale dźwiękowe przez głośniki lub telefony.

Jest w stanie wytworzyć pole siłowe z generowanych fal dźwiękowych. Echo Echo jest również niezwykle zwinny, skoczny i wbrew pozorom dosyć silny, by używając dziewięciu duplikatów rzucić pojazdem na około metr.

Wady

Echo Echo i jego klony mają delikatne ciała, które mogą zostać łatwo zniszczone w walce.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Ben 10: Mistyczne Universum

  • ARCHEN (pierwsze ponowne pojawienie)

Ben 10: Omniverse Continuation

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Według Dwayne'a McDuffie'ego, Echo Echo posiada słuchawki, więc nie może zostać zraniony przez swoje własne soniczne krzyki.
  • Czasami kiedy Ben przekształca się w Echo Echo, natychmiast pojawiają się duplikaty kosmity.

Galeria

Zobacz też