FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Ostateczna wojna cz.2
Kryształ nieskończoności (odcinek)
   Next

Dystrykt 10 to dwudziesty pierwszy odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Stworzone zostało 20 obozów (dystryktów) w których odizolowani od świata są Technordzy. Wkrótce następuje wielki wybuch jednego z Dystryktów.

Fabuła

2 lata po pokonaniu Technorgów. Wiele osobników tej rasy, było zmuszone do walki z gatunkiem ludzkim siłą. Ludzie sprzeciwiali się temu, że rasa która zniszczyła dużo planet i prawie unicestwiła Ziemię, miałaby spokojnie na tej planecie mieszkać. Hydraulicy więc postanowili zrobić odizolowane sektory, daleko od miast w których zamieszkiwali by pod ścisłą kontrolą Technordzy. Przez czas budowy dystryktów, na tej planecie rozpoczęły się bójki między tymi dwoma gatunkami. Karl Tennyson starał się pilnować porządku i próbował zapobiegać chuligaństwie wobec nowych mieszkańców Ziemi i odwrotnie. Dystrykt został ukończony po kilku miesiącach, a wszyscy z gatunku Technorgów zostali przyniesieni do niego. Kilka tygodni później Karl dostał wiadomość o nielegalnym przemycaniu broni doDystryktu dziesiątego przez ludzi i Technorgów. Chłopak natychmiast tam poleciał jako Jetray, żeby zobaczyć co ci kosmici tam kombinują. Kiedy zbliżał się do obozowiska, zobaczył koło niego wielkie wybuchy energii. Doleciawszy tam zobaczył ludzi, którzy niszczą Dystrykt 10-ąty. Chłopak zmienił się w Tougheada i po kilku minutach powstrzymał ten spór. Kiedy bohater zanim zaaresztował sprawców, zapytał się ich czy wiedzą kto jest dilerem broni. Przestępcy tak łatwo nie chcieli zdradzić kto przemycał broń. Chłopak więc postanowił przeszukać miasto w poszukiwaniu dilera. Szybko go znalazł, był nim Vulturio. Wróg sprzedawał bronie, które miały wyższy poziom niż sama planeta Ziemia. Tennyson zaaresztował go i zabrał mu listę z kupcami jego broni. Na tej liście był Krax, który zamówił 20 min fuzyjnych i dwie bomby wiertnicze. Chłopak domyślił się po co mu są bomby wiertnicze, ale nie wiedział do czego potrzebuje aż 20 min fuzyjnych. Chwilę później dostał wiadomość od jednego z Hydraulików, że tajemniczo Dystrykt 6 uległ eksplozji. Chłopak domyślił się, dzięki temu, że Krax chce wysadzić wszystkie obozowiska, lecz nie wie po co. Karl kazał Hydraulikom dokładnie przeszukać wszystkie dystrykty. Lecz ci mimo szczegółowym przeszukaniu wszystkich obozów nic nie znaleźli. Wkrótce jakiś statek celowo rozbił się na dystrykcie 10, wyszła z niego jakaś tajemnicza postać po czym statek eksploduje. Karl wsiada w swój pojazd i leci na miejsce. Od razu chłopak i Hydraulicy zaczęli szukać miny. Chłopak znalazł tą przynoszącą destrukcje "rzecz" i zmienił się przypadkowo w Implosiona. Karl wpadł na pomysł, zamiast rozbroić miny wytworzył wokół niej pole energetyczne, które "pochłonęło" cały wybuch. Tennyson dowiedział się od mieszkańców Dystryktu 10, że wróg pytał się o jakiś Kryształ nieskończoności oraz o obiecaną zapłatę za pomoc w wojnie z Ziemią, którą mu odmówili. Chłopak zaczął szukać informacje na temat tego kryształu, oraz dowiedzieć się po co on jest Kraxowi.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Neutralni

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Mimo, że nie jest to wspomniane w odcinku, Ziemia awansuje na poziom 3 ponieważ staje się domem dla wielu innych gatunków i następuje rozwój technologiczny.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki