FANDOM

Doktor Show to wróg w serii Ben: Show.

Wygląd

Jest szczupły i niski. Nosi buty Zombozo, miecz Askalon oraz rękę Jedenaście Jedenaście, a jego czapka wykonana jest ze skóry Tetramanda. Posiada również oko Tetramanda.

Osobowość

Jest zły i bardzo pomysłowy.

Umiejętności

Doktor Show potrafi przenosić siłą swojego umysłu przedmioty i posiada super inteligencję.

Wady

Boi się tatuaży i statków podwodnych.

Historia

Wczesne życie

Doktor Show w wieku od 0-12 roku życia był Galwanem. Człowiekiem stał się, gdy razem z Azmuthem tworzył Vulmitrix. W czasie wybuchu DNA, stał się człowiekiem i od tego czasu chce go zniszczyć.

Później zostaje prowadzącym reality-show "Ben: Show". Udało mu się zdjąć Vulmitrix z ręki Bena.

Sprowadźmy ich! cz.1

Gdy on porywa Kevina i Argita oraz Gumballa, Wujcia Dobrą Radę i resztę, rozpoczyna swoje show. Posłał Jedenaście Jedenaście na walkę z Benem, a on sam pojawia się dopiero pod koniec odcinka.

Sprowadźmy ich! cz.2

Prowadzący zabiera zawodników na planetę Kylmyys, gdzie jego tajemniczy pomocnik zamienił się w pomarańczowego Ziąba i porywał zawodników, a na końcu kazał wybrać Stefkowi Pizzy osobę do wyeliminowania. Na końcu jego tajemniczy pomocnik na statku kosmicznym zabiera Argita gdzieś daleko.

Frankenstein!

Prowadzący zabiera zawodników na planetę Anur Transyl, gdzie daje za zadanie znalezienie bluzki i spodni ze skóry Tetramanda. Później kazał Benowi wybrać osobę do eliminacji.

A więc planeta klocków

Prowadzący zabiera zawodników na planetę Polyominus i jako zadanie, rozkazuje im znaleźć dwa pradawne klocki, a później kazał Gumballowi i Penny wybrać osobę do eliminacji.

Znajdźmy Khybera

Prowadzący zabiera zawodników na planetę Encephalonus IV, gdzie zawodnicy mieli znaleźć Khybera. Później zwycięzcą (Ben, Kevin, Stefek, Wujcio i Torba Borba) dał maskotki ze swoją podobizną, a zawodnicy robili głosowanie i wyleciał Bobert.

Witamy na Galwan Prime!

Doktor zabrał zawodników na Galwan Prime. Później pojawił się Azmuth i ujawnił jego prawdziwe imię - Van. Jako zadanie, zawodnicy musieli go szukać. Później był widoczny z Eonem oraz z armią Spechanogów, którzy walczyli z robotami Galwanów. Potem Stefek Pizza zakradł się, go dotknął i tak wygrał, a następnie wyeliminował Penny.

Ocean zguby, czyli planeta Urgu

Prowadzący zabrał zawodników na planetę, a raczej ocean Urgu i daje zawodnikom za zadanie znalezienie złotego medalu w wodzie. Później posłał swojego pomocnika w formach Bricka i Dilfika na atak, ale mu źle wyszło. Doktor Show to zobaczył i zrzucił błękitne żarłacze ze statku. Jeden z rekinów, ich król, miał ten medal i wszyscy go gonili, a najlepiej wykazał się Darwin, który wyeliminował Anais.

Witamy ponownie

Wkrótce

Występy

Ben: Show

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki