FANDOM

Doktor Boxum to wróg Karla Tennysona, oraz dawny wróg Bena Tennysona. Doktor ten jest bratem doktora Animo, dlatego też podobnie wyglądają i mają podobny charakter. Jego planem jest zawładnięcie Ziemią, na której nie ma żadnych istot żywych, tylko są same jego potwory. Jego główną bronią są potwory zrobione z przypadkowych przedmiotów, oraz najważniejszej części, czyli nazywanych przez Karla "metalowego pudła". Jeżeli ten przedmiot złączy się z przedmiotami tworzy się potwór.

Wygląd

Doktor Boxum wygląda jak przeciętna starsza osoba. Ma siwe włosy, oraz krótką brodę. Jego ubranie składa się z białej kamizelki naukowca, szarej bluzy, czarnego pasa i butów oraz brązowych jeansów.

Osobowość

Doktor Boxum jest szalonym, lecz inteligentnym naukowcem. Jest również zapatrzonym w sobie egoistą.

Umiejętności

Jego główną umiejętnością jest obsługa metalowymi boxami, również jest bardzo inteligenty.

Wady

Jego główną wadą jest egoistyczna i zapatrzona w siebie postawa, która może doprowadzić do jego porażki. Czasami za dużo mówi, co daje przeciwnikowi szansę na wygraną.

Historia

Wczesne życie

Doktor Boxum jest młodszym baratem Anima. Kiedy Boxum miał 6 lat jego rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Młody doktor wraz z bratem poszli do sierocińca. Jeden z braci interesował się biologią (Animo), a drugi mechaniką (Boxum). Pewnego dnia postanowili uciec z sierocińca dowiedziawszy się o śmierci ich rodziców. Kiedy uciekali Boxum potknął się o nierówny chodnik i uderzył głową w słup, przez to stracił pamięć i wrócił do sierocińca. Doktor Animo biegł myśląc, że jego brat idzie za nim, lecz szybko o nim zapomniał. Boxum mając amnezje nie pamięta jak się nazywał, oraz nie pamięta swojej rodziny. Mając 14 lat uciekł z sierocińca za pomocą pierwszego prototypu metalowego boxa. Samotność i bieda doprowadziły go do szaleństwa, również dyskryminacja ludzi wobec niego tak uczyniła. Jego nielegalne działania ze skradzioną technologią sprawiły, że przez Bena dużo razy został aresztowany.

Smacznego

Technordzy sfinansowali projekt Doktora Boxuma, dzięki czemu oboje mieliby z tego korzyści. Początkowo pudełko zrobiło robota z pożywienia. Zaatakowali pierwszego najbliższego człowieka, a był nim Mark, który natychmiastowo wezwał Karla, który rozprawił się z robotami. Chłopak udaremnił jego plan i doktor został aresztowany.

Dwaj szaleńcy

Doktor Boxum sprzymierza się z Doktorem Animem, lecz nie wiedzą oboje, że są braćmi.

Ostateczna wojna cz.1

Doktor dołącza do grupy największych wrogów Karla stworzonej przez Technorgów. Celem tej grupy jest pomoc wojnie przeciw ludziom.

Występy

Ciekawostki

  • Mimo tego, że Doktor Animo i Boxum stworzyli grupę i zawarli przymierze, niewiedzą, że są braćmi.
  • Metalowe Boxy nie mają nazwy, dlatego też nazywane są różnie, lecz zazwyczaj "Metalowe Boksy".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki