FANDOM

Diaksowiec
Crystal Dude
Crystal Dude 2 23
Informacje
Gatunek Petrosapien
Moce
Szczegóły

Diaksowiec (ang. Crystal Dude) to jedna z pierwszych transformacji Bena 23 z serii "Ben 23: Gwiazda Galaktyk".

Wygląd

Diaksowiec jest krystaliczno-krzemową formą życia, które tworzą trwałe, turkusowe kryształy. Całe jego ciało składa się z tego minerału, a na plecach widnieją dwa, długie kolce. Nosi strój zakrywający nogi i klatkę piersiową, który jest podzielony na dwie części - granatową i błękitną. Na lewej piersi znajduję się symbol Omnitrixa.

Crystal Dude 23

Diaksowiec przed rekalibracją Omnitrixa.

Umiejętności

Diaksowiec jest w stanie manipulować strukturę atomową i krystaliczną, co pozwala mu na generowanie z rąk i innych części ciała bronie z kryształu. Może tworzyć tarcze, żeby się bronić i strzelać nieograniczoną ilością kryształów. Ponadto potrafi załamywać promienie. Jest też wystarczająco silny, by podnosić duże obiekty. Potrafi też się regenerować.

Wady

Diaksowiec może zostać zniszczony przez ataki dźwiękowe i wibracje, ponieważ gdy ataki są ciągłe, nie może skupić się na regeneracji. Jest bezsilny w konfrontacji z mistrzami sonokinezy i pneumokinezy. Dwa długie kawałki diamentów na jego plecach mogą go chwilowo zatrzymać wbijając się w jakąś powierzchnię.

Historia

Wkrótce...

Występy

Sezon 1

Sezon 1

Wkrótce...

Etymologia

  • Polska jak i angielska nazwa powstały od słowa "diax", które jest zdrobnieniem słowa "diament" używanym w grze Minecraft.
  • Angielska nazwa obcego pochodzi od słów "crystal"- czyli kryształ, materiał z którego jest zbudowany oraz "dude"- czyli "koleś".

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki