FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Neramide Stern.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Koszmar
   Następny odcinek

Deszcz to pierwszy odcinek pierwszego sezonu serii "Kwiaty zła". Został napisany przez użytkowniczkę Neramide Stern.

Fabuła

Kevin Levin uciekał przed nadciągającym zagrożeniem. Biegł przez dziewiczy las przemoknięty do suchej nitki, przez stale opadające krople deszczu. Podążał przed siebie, w nieznane sobie okolice, byleby znaleźć się jak najdalej od przeciwnika. Dźwięk spadających kropli oraz zapach otaczającej fauny uniemożliwiał jego wykrycie. Mimo to nadal nie potrafił oprzeć się wrażeniu, że para oczu nadal ma go w zasięgu wzroku. Niekończący się maraton bardzo go zmęczył. Płuca paliły go żywym ogniem i z trudem nabierał powietrza. Wyczerpany oparł się o drzewo, dysząc ciężko. Nie wiedział gdzie jest i gdzie może się ukryć. Nawet nie miał czasu nad tym się głębiej zastanowić. Jego chwilę wytchnienia przerwał dźwięk rozbitego szkła. A przynajmniej tak to zabrzmiało. Nawet nie zamierzał sprawdzać gdzie strzała trafiła. Rzucił się do ucieczki, lecz było już za późno, żeby uniknąć kryształu, który momentalnie wbił się w jego nogę. Kolejne pociski dostarczyły mu jeszcze więcej niewyobrażalnego bólu. Padł na ziemię zupełnie bezbronny. Zaczął się czołgać po ziemi, przykrytej zgniłymi liśćmi, jakby to miało w czymkolwiek pomóc.
- Ja nie wiem, gdzie ona jest, jasne?! - wykrzyczał resztką sił. Pomyślał o ciepłym spokojnym miejscu, po czym ogarnęła go gorycz. Świadomość, że nigdy do niego nie dotrze budziła w nim negatywne uczucia.
- I ja mam ci w to uwierzyć? - Postać nie zamierzała odpuścić. Kimkolwiek była, nie dała się zwieść. Mimo to Kevin zamierzał próbować do samego końca, nawet za cenę swojego życia.
- W*l się. - warknął, pokazując w ten sposób swoje niezadowolenie. Czekał na kolejny cios, ale nic takiego nie nastąpiło.
- Taki pasożyt jak ty ma jeszcze czelność się stawiać? Za kogo ty się masz, śmieciu? - wykrzyczała straciwszy już do niego cierpliwość - Jeśli myślisz, że lojalność cię uratuje, to jesteś głupcem. Ona nie oszczędza nikogo.
Na twarzy niewzruszonego tymi słowami nastolatka pojawił się grymas.
- Może i nie, ale dzięki temu pożyje zdecydowanie dłużej.
- A chciałam być dla ciebie miła. Jak zwykle musiałeś wszystko zepsuć. Którą kończyną mam zająć się najpierw? - spytała z nutką ironii.
- Wątpię czy starczy ci na to czasu. - Ostatkiem sił wyciągnął z kieszeni okrągły przedmiot z symbolem przypominającym klepsydrę. Musiała widzieć go już wcześniej i wiedzieć do kogo należy oraz do czego służy.
- Jesteś hydraulikiem? - spytała z niedowierzaniem. Zbił ją tym nieco z tropu. O to mu chodziło. Chciał zobaczyć strach w jej oczach. Stać się przez chwilę panem sytuacji. - Nie, nie możesz być hydraulikiem. Ktoś z taką przeszłością kryminalną jak twoja prędzej trafiłby do więzienia na długie lata. - stwierdziła po chwili namysłu. - Cokolwiek planujesz, popełniasz duży błąd.
- Błędy to moja specjalność. Jak myślisz, za ile minut przylecą, gdy wyślę sygnał? - Nie czekając na odpowiedź, nacisnął środek tarczy. - Ups. Wcisnąłem.
- Ty świnio! - Kopnęła go w splot słoneczny, pozbawiając przytomności.

Postacie

  • Kevin Levin (debiut)
  • Zamaskowana postać (debiut)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki