FANDOM

Demaskator to szósty odcinek serii "Ben 10.000: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12

Streszczenie

Rod w końcu wyjawia informacje o swoim celu oraz o tajemniczym Plee-ay, które znajduje się w towarach żywnościowych produkowanych przez Krenthów. Jednak, gdy Hydraulicy próbują zdemaskować obcych najeźdźców, sekretarz generalny podejmuje stanowczą decyzję.

Fabuła

Siedziba Hydraulików, godzina 1:36 w nocy. Kevin nadal czeka przed pokojem, w którym Gwendolyn przesłuchuje Roda. Bacznie obserwuje łowcę, który od kilkunastu godzin tkwi w jednej i tej samej pozycji, wpatrzony w jarzące się jasnym blaskiem oczy Anodytki. Levin nie spuszcza z kosmity oczu, gdy nagle obcy zaczyna gwałtownie poruszać się i krzyczeć. Jedynym słyszalnym w tej chwili dla Osmozjanina dźwiękiem był rozpaczliwy krzyk, który najwyraźniej sygnalizował porażkę odniesioną przez Roda. Gwen ocknęła się ze stanu, w którym tkwiła podczas mentalnej walki i szybko oznajmiła Kevina, że w końcu jej się udało. Nareszcie złamała Roda.

Wieża Herosów. Ben i Julia zostają obudzeni przez sygnał nadawany z Omnitrixa Tennysona. Zaspany mężczyzna odbiera połączenie i dostaje wiadomość od Levina, który każe im niezwłocznie przybyć do bazy Hydraulików. Ben rozłącza się i bez zbędnych słów ubiera się, by potem poinformować o wszystkim ukochaną.

Kilka minut później, wszyscy herosi byli już w pokoju przesłuchań. Max poprosił Gwendolyn o uzyskane informacje, ale kobieta stwierdziła, że lepiej będzie, gdy to Rod je wyjawi. Ponownie wniknęła w umysł łowcy, który po chwili zaczął mówić:

"Żywność sprzedawana przez Krenthów, nie jest zwykłym towarem handlowym..."

Ben stwierdził, że już to wiedzą, ale Rod zignorował go.

"W jej składzie znajdują się mikroskopijne ilości dwóch substancji. Pierwsza to powszechnie znana dopamina, a druga to stymulant adrenaliny..."

Tennyson ponownie przerywa i mówi, że Hydraulicy również przeanalizowali napój, a ich wyniki były takie same, jednak Rod opowiada dalej.

"Krenthowie chcą uzależnić od tych substancji całą populację Ziemi, co w rezultacie skutkowałoby tym, że mieszkańcy planety staliby się potulni i niezdolni do żadnego buntu i sprzeciwów. Jednak jak zakładam, wasi naukowcy nie odkryli, że w napoju obecny jest również dodatkowy składnik, tak zwany Plee-ay. To Krenthańska substancja, która ma dwa zastosowania: potrafi znacznie wzmocnić znajdujące się w jedzeniu substancje uspokajające oraz spowodować ogromne uszkodzenia w ludzkim mózgu, przez co ziemianie zatraciliby zdolność do myślenia. Stalibyście się bezmyślnymi sługami Krenthów, z których pewnie stworzono by zwiadowców lub żołnierzy, za pomocą K-Ree..."

Kevin zapytał Bena, czy skoro wiedzą co knują Krenthowie, czy informacje te powinny zostać podane do wiadomości publicznej, ale Tennyson stwierdza, że najlepiej wstrzymać się z ujawnieniem tych danych, ze względu na uszczerbek wiarygodności wobec Hydraulików. Obrada kończy się, ale nim wszyscy wyszli, Julia przypominała sobie o powodzie nielegalnego pobytu Roda na Ziemi. Dyskusja z łowcą rozpoczęła się ponownie.

Tymczasem na statku Krenthów, Ambasador pyta Leydi o postępy w produkcji Plee-ay. Kobieta odpowiada mu, że cały plan idzie zgodnie z wytycznymi, a chwilę temu otrzymała raport od Deau, który znalazł na radarach mnóstwo sygnałów świadczących o aktywowaniu Plee-ay. Ambasador chwali badaczkę za dobrze wykonaną pracę i wychodzi z laboratorium.

Rod mówi zebranym herosom, że jego głównym celem był sekretarz generalny Daichi Isobe, który w rzeczywistości nie jest tym, za kogo się podaje. Isobe jest tajnym agentem Krenthów, który pod wpływem wszczepionego i zmodyfikowanego K-Ree, zyskał zdolność do przyjęcia ludzkiego ciała. Na Ziemi pojawił się zaraz po pokonaniu Nikczemnych Tytanów i od tamtego czasu ubiegał się o stanowisko sekretarza generalnego. Rod wspomina także, że to on wysłał "zaproszenie" dla Krenthów, a dzięki niewielkiemu zapasowi Plee-ay, był zdolny złagodzić nieco innych członków ONZ-u, by byli mu posłuszni. Ben spogląda na Kevina i mówi mu, że cofa to co wcześniej powiedział. Czas zdemaskować Krenthów.

W budynku Organizacji Narodów Zjednoczonych trwa kolejna debata, w której udział bierze Ambasador Krenthów oraz sekretarz generalny Isobe. Podczas posiedzenia, na salę wchodzi Ben i Julia, ale nim zdążyli cokolwiek powiedzieć, zjawił się Deau i stanął na przeciwko herosów. Zdziwieni otrzymali wiadomość od Ambasadora, który stwierdził, że Hydraulicy nadużyli swoich praw i naruszyli immunitet dyplomatyczny Krenthów, przez co mają zakaz zbliżania się do nich. Zszokowany Ben próbował wytłumaczyć zaistniałą sytuację, ale Deau wyprowadził ich na zewnątrz. Kiedy Krenth wracał na salę, Ben zadrwił z niego i sprowokował go do oddania ciosu. Tennyson szybko zamienił się w Obserwatora, ale Deau zatrzymał w swoją pięść tuż przed twarzą przeciwnika.

Ben nadal prowokuje Deau do ataku. Krenth nie wytrzymuje i agresywnie atakuje, jednak Obserwator uskakuje. Julia odsuwa się od walczących i scala się ze Statkiem. Obserwator zwinnie unika ciosów Deau, gdy nagle z budynku ONZ wybiegają żołnierze oraz Ambasador i sekretarz. Walka ustaje. Ben tłumaczy, że Krenth go napadł, ale ten broni się, mówiąc, że został sprowokowany. Na miejscu zjawiają się dziennikarze. Ambasador wierzy swojemu wojownikowi i ponownie oskarża Tennysona o atak. Julia stwierdza iż jest naocznym świadkiem ataku na jej chłopaka, po czym podchodzi do sekretarza Isobe i odwraca go tyłem do kamer, by po chwili pokazać mediom kark mężczyzny. Kobieta z niedowierzaniem widzi, że na karku sekretarza nie ma K-Ree. Mężczyzna ma tego dosyć i sfrustrowany zostawia bohaterów na pastwę bezwzględnych dziennikarzy.

Później w siedzibie, Max informuje wnuka, że ONZ oficjalnie przestała uznawać autorytet Hydraulików i rozkazała rozwiązać ziemski oddział. Ben stwierdził, że to niemożliwe, że musi być jakiś sposób, aby powiedzieć światu o inwazji Krenthów. Niestety dziadek mówi, że jest za późno i że jutro z samego rana, Hydraulicy oficjalnie ogłoszą koniec swojej działalności na Ziemi.

Najważniejsze wydarzenia

  • Gwendolyn kończy przesłuchiwanie Roda, który zdradza jej wszystkie informacje o Plee-ay i o swoim celu.
  • Hydraulicy chcą publicznie zdemaskować Krenthów, jednak obawiają się utraty całkowitego zaufania i autorytetu ziemskiej społeczności.
    • Po uzyskaniu informacji o fałszywym sekretarzu Isobe, Ben 10.000 i Julia próbują ujawnić prawdę, ale ostatecznie sekretarz zrywa współpracę z Hydraulikami i żąda, by zakończyli swoją ziemską działalność.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki