FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.
Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.
Info Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.

Dark Max to alternatywa Maxa Tennysona z głównego wymiaru. Jest najlepszym hydraulikiem we wszechświecie.

Wygląd

Max jest starszym, otyłym mężczyzną z siwymi włosami. Nosi czarną koszulkę na krótki rękaw, a na niej czerwoną hawajska koszulę z czarnymi kwiatami. Spodnie są czarne, a buty czerwone.

Osobowość

Max pokazał jaki jest opiekuńczy dla wnuków. Chcąc zabrać ich na normalne, rodzinne wakacje, wspólnie pokonywali przestępców z całego wszechświata. Nie pozwoliłby, aby znaleźli się w tarapatach.

Umiejętności

Max Tennyson nie posiada żadnych mocy, ale jest bardzo dobrym przeciwnikiem w walce wręcz, a także potrafi obsługiwać każde urządzenie. Status emerytowanego hydraulika, pozwala mu na dostęp do wszystkich broni. Wieloletnie doświadczenie w pracy ukazuję niezwykłą strategię Maxa, a także znajomość najróżniejszych gatunków obcych, ich obyczajów, umiejętności i słabych stron. Potrafi obsługiwać każdy pojazd, chociaż zazwyczaj używa motocyklu i Gruchota, wykazał się specjalistą w lotach samolotami, i innymi pojazdami. W swoim samochodzie zmodyfikował każdą rzecz, co ujawnia zdolności techniczne i mechaniczne. Max wykazuje się wielką twórczością w obmyślaniu planów i strategii.

Historia

Wczesne życie

Gdy Max dołączył do hydraulików - międzygalaktycznej policji walczącą z kosmitami, z dnia na dzień stawał się coraz lepszy, aż mianowano go najlepszym Hydraulikiem. Po tym jak jego wnuk zdobył Omnitrix postanowił ponownie zwalczać zło.

Ben 10: Odratować Alternatywy

Wkrótce...

Występy

Ben 10: Odratować Alternatywy

Sezon 1

Zobacz też