FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.
Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.

 Dark Ben to alternatywa Bena Tennysona z głównego wszechświata. Wyposażony w zmiennik DNA - Omnitrix oraz niewyobrażalne moce próbuje zniszczyć wszechświaty i uniknąć porażki ze strony Light Bena.

Wygląd

Ma bardzo bladą cerę, czarne włosy i czerwone oczy. Jego strój składa się z czarnej koszulki z czerwonymi pasami: jednym na piersi z czarną cyfrą "10", wokół rękawów oraz na barkach, a także ze spodni w odcieni czerwieni z dużą ilością kieszeni i buty. Często zakłada też czarną bluzę z kapturem i czerwonymi paskami na ramionach i czerwoną cyfrą "10" na prawej piersi. Omnitrix umieszczony jest na lewym nadgarstku chłopaka. Niektóre z jego zębów to kły.

Osobowość

Zły, nieuprzejmy chłopak, zawsze życzy nieszczęścia innym.

Umiejętności

Gdy Ben miał dziesięć lat znalazł Omnitrix - kosmiczne urządzenie pozwalające mu zmieniać swoje DNA człowieka na DNA innych gatunków. Po ukończeniu osiemnastu lat na chłopaka zostały zesłane siły ciemności pozwalające mu więzić dusze węzłami nie do przecięcia. Z tymi zdolnościami Ben chce zniszczyć alternatywy i nie dopuścić do swojej porażki ze strony Light Bena.

Historia

Wczesne życie

Dark Ben10

Młody Ben

Podczas gdy Ben miał 10 lat jego dziadek zmusił go, by pojechał razem z nim i ze swoją kuzynką na wspólne wakacje. Po najgorszym ognisku w jego życiu, Ben się pokłócił z dziadkiem, który uderzył go w twarz. Roześmiana Gwen patrzyła jak jej kuzyn ucieka zapłakany do lasu. Już w lesie z nieba spadła kapsuła zawierająca Omnitrix. Chłopak postanowił za jego pomocą spełniać zło. Hydraulicy jako, że byli dobrzy (jak na ten wszechświat) usypiali Bena i je opanowywali w takich chwilach jak inwazja Nadistot lub Incursian, którzy chcieli zniszczyć Ziemię. W wolnych chwilach wokół Bena czaili się Hydraulicy gotowi unieszkodliwić Bena, gdy ten będzie chciał zrobić coś co zwróci na niego uwagę.

Ben 10: Odratować Alternatywy

Po ukończeniu osiemnastu lat Ben zyskał specjalne moce pozwalające mu więzić dusze węzłami ciemności. Gdy Profesor Paradox powiadomił go o tym, co odkrył, Ben postanawia pokonać Light Bena, by zniszczyć wszystkie alternatywy i zostać panem wszystkiego i wszystkich.

Występy

Ben 10: Odratować Alternatywy

Sezon 1

Wszystkie odcinki

Ciekawostki

  • Postać ta jest oparta na ErrorSans z alternatywnego wszechświata Undertale - Errortale.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki