FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ma-x karc.
Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ma-x karc.

Wszechświat Dark to jeden z dwóch pierwszych alternatywnych wszechświatów jakie powstały.

Historia

Początek

Początek Alternatyw

Po powstaniu wszechświata większość sił Światła i Ciemności poszła w swoje strony i za pomocą potężnej mocy zwanej Łańcuchem utworzyli alternatywne wszechświaty Light oraz Dark. Z obydwóch alternatyw rodziły się kolejne i kolejne. Przez to do każdej alternatywy wdało się zakażenie. W Light oraz Dark było ono najmocniejsze, gdyż do obydwu wszechświatów wprowadzało przeciwieństwo. Gdy Dark zawładnęło nad zakażeniem i zdobyło nowe moce, Light musiało odnaleźć sposób, by Dark nie doprowadziło do kataklizmu. Wtedy w ostatniej chwili Światłość zapanowała nad wirusem i Light także zyskał nowe zdolności. Obydwie moce pewnego dnia zostały zesłane na Bena Tennysona z obydwu wymiarów. Od tego momentu Light Ben oraz Dark Ben są w trakcie intergalaktycznej wojny między promieniami największego Słońca i niepogrążonym mrokiem podziemi.

Mieszkańcy

Więcej wkrótce...

Występy

Ben 10: Odratować Alternatywy

Sezon 1

Wszystkie odcinki

Ciekawostki

  • Ten Wszechświat oparty jest na dwóch alternatywnych wszechświatach Undertale, Errortale oraz Underfell.