FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Atak żab
Same problemy: część 1
   Next

Czas po czasie to 10 odcinek "Ben 10: The Power". Jest to odcinek kończący pierwszy sezon. Został napisany przez użytkownika Benek101.

Streszczenie

Vilgax i Albedo tworzą portal, który przenosi ich 8 lat wstecz. Ben i Rook wskakują za nimi. Cała czwórka przenosi się do chwili gdzie Ben znajduje Omnitrix. Vilgax chce zabić młodego Tennysona, aby ten już nie istniał.

Fabuła

Ben i Rook szukają Vilgaxa i Albeda, ponieważ usłyszeli o ich planie cofnięcia się 8 lat wstecz. Jednak gdy przychodzą do ich bazy, Ci gotowi są do wskoku do portalu. Benowi i Rookowi w ostatniej chwili udaje się dostać za nimi.

Tymczasem w przeszłości

10-letni Ben, 10-letnia Gwen oraz młodszy Max przyjeżdzają Gruchotem na wakacje. Co wiemy Benowi i Gwen to się nie podoba.

Tymczasem w pobliskich krzakach

Vilgax, Ben, Albedo i Rook lądują w krzakach. Ben przemienia się w Feedback'a i wiązką elektryczności ciska Vilgaxem w drzewo. Albedo zamienia się w Ostatecznego Gigantozaura i atakuje Rooka. Przerywa im zbliżający się młody Tennyson. Vilgax próbuje się do niego dostać, ale ben zamienia się w Mechanicznego i cofa czwórkę (piątkę) z powrotem. Po teleportacji Vilgax zauważył na swoich plecach Złego młodego Bena. Ten zamienia się w Czterorękiego i atakuje Bena i Albeda. Ci zamieniają się w (Ben) Ziąba i (Albedo) Ostatecznego Gniewa. Zaczynają się bronić. Zły młody Ben zaobserwował, że Albedo jest po wrogiem Bena. Proponuje Vilgaxowi i Albedowi współpracę za to, że to on będzie szefem. Ci bez zwlekania się zgadzają. Ben postanawia się nie mieszać i zamienia się w Gałę, zabiera Rooka i ucieka. Po drodze dzwoni do nich Kevin z informacją o pojawieniu się Hexa. Rook każe Kevinowi się uspokoić i poczekać na nich jakiś tydzień. Kevin jest zniesmaczony i przerywa połączenie.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Przez 18-letniego Bena

Przez złego 10-letniego Bena

Przez Albeda

Cytaty

  • Rook - Halo? Kevin! Hex? Magia?
  • Ben - O nie! Gwen znowu ktoś porwał?

Ciekawostki

  • Dobry 10-letni Ben nie miał ważniejszej roli w tym odcinku, mimo iż była zapowiadana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki