FANDOM

Cyrkowcy to dwudziesty siódmy odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Drużyna podaje się za trupę cyrkową, by rozwiązać tajemniczą zagadkę.

Fabuła

Francja. Właściciel cyrku rozpoczyna ostatni akt zabawy przedstawiając Nieustraszoną czwórkę. W rzeczywistości są to członkowie drużyny Bena, która działa pod przykrywką. Ben i Gwen wykonują skok na trapezie, Julia spaceruje po linie, a Kevin zajmuje się żonglerką. Ben dziwi się, że jest takim świetnym akrobatą na co Gwen twierdzi, że to ona unosi go w powietrzu telekinezą.

Kilka dni wcześniej, w siedzibie Hydraulików, Max informuje brygadę, że ostatnio doszło do kradzieży zaawansowanej technologii z całej Europy i że kradzieże zbiegają się z występami cyrku "Risum". Postanawia wysłać ich tam pod przykrywką by dowiedzieli się kto jest odpowiedzialny za napady.

Nieustraszona czwórka kończy występ i udaje się na zaplecze. Tam Ben podsłuchuje rozmowę właściciela cyrku Jacka z agentem Interpolu, który twierdzi, że to jego cyrk jest odpowiedzialny za kradzieże technologii. Agent grozi, że zamknie cyrk jeżeli Jack nie będzie w stanie udowodnić, że to nie jego grupa popełnia przestępstwa. Później w nocy, Drużyna gromadzi się obok magazynów. Kevin zastanawia się skąd Ben wie, że złodziej uderzy w to miejsce. Ben mówi mu, że z analiz skradzionych technologii wynika, że to kolejny cel.

Wtem Gwen dostrzega postać, która kieruje się w stronę magazynu i za pomocą akrobatycznych umiejętności przeskakuje płot. Ben zamienia się w Chimerę i zespół po cichu wchodzi do środka przez świetlik w dachu. Złodziej otwiera jedną ze skrzyń i wyciąga urządzenie. Wtem drużyna atakuje. Ale złodziej szybko wbiega w labirynt skrzyń. Gwen podlatuje do góry i tworzy kulę many, która oświetla cały magazyn. Stwierdza, że przestępca zbiegł.

Następnego dnia po ostatnim przedstawieniu w Paryżu, agent Interpolu informuje Jacka o kolejnej zaatakowanej fabryce. Jack ponowie zapewnia agenta, że jego ludzie nie mają nic wspólnego z kradzieżą. Twierdzi, że ostatniej nocy sprawdził czy wszyscy jego pracownicy byli w łóżkach i mówi, że wszyscy smacznie spali. Julia zauważa, że Jack kłamie, ponieważ oni nie byli w łóżkach w nocy. Podczas wsiadania do pociągu, do Gwen podchodzi jeden z cyrkowców i proponuje pomoc w wniesieniu walizki. Łapie ją za rękę i zabiera jej walizkę. Gwen uśmiecha się i dziękuje.

W wagonie Nieustraszonej czwórki trwa dyskusja na temat sprawy. Gwen podejrzewa, że Jack może być przebranym Zombozem, bo w końcu to cyrk. Max zaprzecza twierdząc, że Zombozo jest w celi w areszcie. Mężczyzna pokazuje drużynie nagrania z kamer bezpieczeństwa z Madrytu i Lizbony, na których widnieje postać z niezwykłym zmysłem równowagi, siłą i ognistym oddechem. Ben podejrzewa, że ze względu na zaangażowanie wielu osób wyszkolonych cyrkowo, stoi za tym Jack. Gwen mówi przyjaciołom, że może wejść do umysłu Jacka. Nagle do wagonu wchodzi sam Jack i informuje grupę, że pociąg właśnie rusza do Genewy. Gdy właściciel wychodzi, Ben idzie go szpiegować i rozkazuje drużynie przeszukać pociąg. Kevin szybko wpada na siłacza, który taszczył walizkę. Gdy się mijali, cyrkowiec pogratulował występu Kevinowi i uśmiechnął się. W tej chwili błyskawica przecięła niebo i na ułamek sekundy twarz cyrkowca zmieniła się na znajomą Kevinowi - Aggregora!

Osmozjanin wybija okno i wylatuje na dach. Kevin informuje drużynę, że znalazł podejrzanego i że jest nim nie kto inny jak Aggregor. Chwilę później na dachu rozpędzonego pociągu Kevin walczy z Aggregorem. Levin domyśla się, że absorbował umiejętności cyrkowców i więźniów Nicości. Chłopak pyta dlaczego nie stał się mutantem na co Aggregor wskazuje na specjalny kombinezon, który chroni go przed mutacją. Zauważył, że drużyna jest w pociągu gdy dotknął Gwen. Poczuł wtedy, że dziewczyna smakuje jak Anodytka i domyślił się, że to kuzynka Tennysona.

Wtem na dach wskakują Julia, Gwen i Podróżnik. Gdy Podróżnik próbuje zaatakować Aggregora, ten zeskakuje z pociągu i odlatuje z bagażem. Podróżnik chce go gonić ale Kevin dokładnie wie gdzie się udaje - do Genewy, następnego przystanku cyrku. Kevin informuje przyjaciół, że zauważył, że skradziona technologia może być wykorzystana do budowy broni, która może generować czarne dziury. Gwen zaprzecza mówiąc, że do tego potrzeba akceleratora cząsteczek. Kevin twierdzi, że jego celem jest Wielki Zderzacz Hadronów, który znajduje się właśnie w Genewie.

Z reki Julii zsuwa się pierścionek, który transformuje się w Statka, który szybko zmienia formę na pojazd kosmiczny. Gwen, Kevin i Julia wsiadają a Ben zamienia się w Jetraya i razem lecą za Aggregorem.

Na miejscu załoga udaje się do Wielkiego Zderzacza Hadronów. W środku, Aggrergor instaluje skradziony sprzęt i akcelerator cząsteczek zostaje uruchomiony. Silny wiatr zaczyna przewracać pobliskie samochody i chmury zaczynają krążyć zaledwie kilka metrów nad budynkiem. Gwen próbuje obmyślić plan, ale Kevin w napadzie furii rzuca się na przeciwnika. Aggregor szybko pokonuje Kevina zostawiając go pod gruzem. Gwen mówi Benowi, że żeby powstrzymać Aggregora musi pochłonąć jego uprawnienia, a, że Kevin jest nieprzytomny to on musi to zrobić. Ben naciska tarczę Omnitrixa i zamienia się w nowego obcego z gatunku Osmozjaninów, Pochłaniacza. Staje do walki z oponentem. W trakcie bitwy Gwen i Julia wyłączają akcelerator. Gdy Pochłaniacz powala Aggregora, do budynku szybko wskakuje ogromna postać, zabiera Aggregora i równie szybko opuszcza pomieszczenie. Ben zastanawia się czym lub kim była ta postać.

Później na miejsce przyjeżdżają agenci Interpolu i Hydraulicy. Następnego dnia rano, pociąg cyrku Jacka zostaje rozładowywany. Ben przeprasza, że okłamał Jacka, że byli prawdziwymi cyrkowcami. Jack dziękuje Benowi za uratowanie cyrku i serdecznie się uśmiecha. Tymczasem w tajemniczym pomieszczeniu, równie tajemniczy głos rozkazuje następnym ruszyć do akcji. Z cienia wyłaniają się sylwetki Ragnaroka i Darkstara.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki