FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Cyfrowiec to kosmita pochodzący z próbki DNA Tekno'nectianina z nieznanej planety.

Wygląd

Ben 10: Nowa Generacja

Cyfrowiec to wysoki, szczupły kosmita o błękitnej skórze i czarnych oczach. Nosi czarny kombinezon z szarymi elementami i niebieskimi, świecącymi paskami biegnącymi wzdłuż ciała. Ma trzy palce u rąk, a wokół jego ciała unoszą się małe piksele. Ma kanciastą brodę i szpiczaste uszy. Symbol Omnitrix'a nosi na piersi.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Umiejętności

Cyfrowiec posiada możliwość do przetwarzania i sterowania danymi i informacjami cyfrowymi. Obcy może manipulować danymi widocznymi w komputerach, które pozwalają mu na zbieranie informacji o danym przedmiocie lub osobie. Potrafi robić niesamowite rzeczy wewnątrz komputerów, takie jak włamania, hakowanie i manipulowanie programami komputerowymi.

Cyfrowiec jest w stanie kontrolować zgromadzone dane z istot żywych, związków nieorganicznych, a nawet energii.

Zdolność do przekształcania danych z internetu, gier wideo lub innych informacji cyfrowych z cyberprzestrzeni w ciała stałe to kolejna nadzwyczajna zdolność kosmity. Cyfrowiec może zmaterializować broń, żywność, samochody, a nawet żywe istoty, takie jak zwierzęta lub postacie z gier wideo.

Cyfrowiec ma możliwość konwersji materii i energii w pliki cyfrowe. Jest w stanie przekonwertować całe krajobrazy z materii w zera i jedynki lub zmienić istoty żywe w dane, zasadniczo czyniąc je zarówno żywymi i martwymi w sensie technologicznym.

Cudzoziemiec posługuje się logiką komiksową, dzięki której posiada możliwość wymiany starych lub zastosowania nowych praw wszechświata. Cyfrowiec potrafi zmienić surowe prawa fizyki w wszechświecie do jego własnej wygody i może zastąpić zasady rządzące światem na łagodniejsze i bardziej absurdalne. Może także przyznać sobie zdolność do lotu, tworzenia animacji i pozornie nieograniczoną siłę. Posiada również moc interakcji ze światem, jakby był on grą wideo. Cyfrowiec może zmienić prawa fizyki, tak by naśladowały prawa w grach wideo. Moc ta może dać obcemu różnorodne możliwości.

Kosmita potrafi zamienić się w ledwo widoczne piksele, stając się praktycznie niewidocznym.

Wady

Czasami może zdarzyć się, że Cyfrowiec będzie miał do pokonania wiele zabezpieczeń cyfrowych, aby uzyskać dostęp do niektórych form danych.

Przedmiot lub istota, którą Cyfrowiec chce zmaterializować może mieć wirusa komputerowego. Użycie umiejętności urzeczywistniania danych wymaga dostępu do komputera lub ekranu telewizora cyfrowego.

Niektóre dane, którymi manipuluje obcy lub je materializuje mogą być uszkodzone.

Konwersja materii w dane komputerowe może być ograniczona do konwersowania pewnej ilość danych w jednym czasie.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Cyfrowiec ponownie pojawia się w odcinku "Inwazja", gdzie został wykorzystany przez Bena do wyświetlenia raportów z komputera w stacji kosmicznej Hydraulików na orbicie Ziemi.
  • W odcinku "Wymazanie", Cyfrowiec użyty został do przygwożdżenia Ambasadora do ściany, za pomocą cyfrowych ostrzy.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Sezon 2

Ben 10.000: Nowa Generacja

Sezon 1

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki