FANDOM

CrashBat to kosmita pochodzący z próbki DNA Scintillae Vespertilionem z planety Obscurum.

Wygląd

CrashBat przypomina ziemskiego nietoperza jednak posiada ludzką posturę. Kosmita jest szczupły i posiada skrzydła o jasnobrązowym kolorze złączone z nietypowo zbudowanymi rękami. Uda i barki obcego są grube w porównaniu do jego reszty ciała. Charakterystyczną cechą CrashBata są jego dwa duże kły na górnej części szczęki, które są od siebie mocno oddalone. Budowa czaszki CrashBata sprawia, że obcy ma zawsze otwarte usta, z wyjątkiem momentów, w których coś mówi lub gryzie czy też przeżuwa. Kosmita ma brązowy kolor futra, a jego uszy od wewnętrznej strony są koloru jasnobrązowego. Obcy ma także ogon oraz czarny nos. Symbol Omnitrixa/Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Umiejętności

CrashBat dzięki swoim skrzydłom potrafi latać i rozpędzać się to bardzo wysokich prędkości. Kosmita jest także zwinny oraz wytrzymały, co w połączeniu z jego zwiększonym zmysłem słuchu robi z niego trudnego do pokonania przeciwnika. Kosmita szybko obracając się w locie gdy osiągnie wystarczająco dużą prędkość zaczyna przypominać coś w rodzaju "wiertła" i przy uderzeniu w określony cel może wywołać olbrzymie szkody.

Obcy jest dyskretny oraz widzi w ciemności, co sprawia, że jest trudnym do namierzenia celem, a on sam z łatwością może wytropić potencjalnego wroga podczas nocy lub gdy znajduje się w ciemnym miejscu.

Cudzoziemiec charakteryzuje się również umiejętnością wywołania sonicznego krzyku, który może ogłuszyć przeciwnika.

CrashBat ma także ostre zęby, które nawet dają mu możliwość przegryzienia stali. Kosmita ma również ostre pazury, jednak nie tak ostre jak zęby.

Wady

W dzień lub w jasnych miejscach obcy może usnąć i jest mniej wydajny.

Występy

Ciekawostki

  • Planeta Obscurum jest zawsze pokryta ciemnością.

Galeria