FANDOM

Info Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.

Cooper Daniels to były członek pomocników hydraulików, obecnie hydraulik.

Wygląd

Ben 10

Cooper jest chudy i niski, ma blond włosy i niebieskie oczy. Nosi fioletową koszulkę z ogromną cyfrą "3" i szare, krótkie spodenki.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

Cooper znacznie przytył od oryginalnej serii. Ma teraz piegi na policzkach i nosi łańcuch wykonany z miedzi.

Od odcinka "Potęga absolutna: część 2", Cooper diametralnie się zmienił. Jego postura jest bardzo podobna do Kevina. Znikły piegi, a strój pozostał bez zmian.

Ben 10: Omniverse

W retrospekcjach, Cooper nosi jaśniejszy t-shirt, żółto-fioletowe opaski na rekach oraz żółte spodenki z fioletowymi, poziomymi paskami. Posiada też fioletowe buty. Kształt jego nosa nieco się zmienił, a złoty łańcuch jest grubszy.

Ben 10: Nowa Generacja

Cooper wrócił do swojego wyglądu z "Obcej Potęgi". Okazało się, że jego diametralny wzrost był tymczasowy. Nadal jest niskim, otyłym chłopakiem z blond włosami i piegami. Jego strój ulega małej przemianie, nosi teraz niebieską bluzkę z szarymi paskami na ramionach i wokół szyi. Nosi szare spodenki i trampki. Gdy używa swojej mocy na jego ciele pojawiają się świecące linie imitujące łączenia w maszynie.

Został zaobserwowany również w stroju kąpielowym, który składa się z ciemnoniebieskich spodenek.

Ben 10: The Power

Cooper wygląda identycznie jak w serii "Ben 10: Ultimate Alien".

Osobowość

Cooper okazał się być nieco nieśmiały, gdy po raz pierwszy spotkał Tennysonów. Cecha ta ujawnia się szczególnie w seriach "Ben 10: Obca Potęga" oraz "Ben 10: Ultimate Alien", gdzie okazuje się, że podkochuje się w Gwen. Cooper ma zamiłowanie do gier wideo.

Umiejętności

Cooper jest technopatą, co pozwala mu na psychicznie połączenie się z urządzeniami elektronicznymi i kontrolowanie ich, zarówno z tymi naziemnymi jak i obcymi. Może telekinetycznie demontować i ponownie składać dowolny sprzęt. Potrafi również telepatycznie komunikować się z maszynami w celu analizowania i gromadzenia informacji. Podczas korzystania z tych możliwości, jego kolor oczu zamienia się na niebieski, a tęczówka staje się "robotyczna". Zdolności technopaty zwiększają jego siłę i wytrzymałość.

Alternatywne historie

Ben 10: Nowa Generacja

Cooper ma teraz 16 lat i wygląda podobnie jak w "Obcej Potędze". Okazało się, że jego diametralny wzrost i zmiana wyglądu był tymczasowy, co oznacza, że znowu jest niskim, otyłym chłopakiem. Pomaga drużynie Bena w różnych okazjach.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Galeria

Ciekawostki

  • Według Derricka J. Wyatta, Cooper jest mutantem.[1]

Przypisy

Zobacz też