FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ben10 fan nr 1.
   Previous Poprzedni odcinek
[[Czerwony kamień]]
[[Nowoczesność]]
   Next

Coś za coś to piętnasty odcinek "Ben 10: The Power". Został napisany przez użytkownika Ben10 fan nr 1.

Streszczenie

BeVilBed niszczy zaporę czasową i wynajmuje Khybera do wyłapania Tennysonów. Czy Ben da sobie radę?

Fabuła

Ben i Rook walczą w Undertown z Psyphonem. Nagle widzą Khybera, który kupuje nielegalną broń. Ben stara się go powstrzymać. Nagle zjawia się Profesor Paradox z Dobrym Benem, Benem 23, Gwen 10 i Benem 10.000. Tennyson nie ma pojęcia o co chodzi. Za chwilę pojawia się Vilgax, Albedo i Zły Młody Ben. Właśnie w tym czasie, w którym się pojawili, Paradox opowiadał o zaporze czasu. Ben ma zamiar zamienić się w Mechanicznego, ale wychodzi Gazior. Dobry Ben, ku zdziwieniu innych posiada Omnitrix i zamienia się w Orzuka. Ben 23 w Dobranocnego, Gwen 10 w Czteroręką, a Ben 10.000 w Szlamatona. Natomiast Albedo w Ostatecznego Gniewa, a Zły Młody Ben w Inferno... Walczą. Nagle przylatuje Najwyższy, czyli król Wszechświata... ma zamiar zniszczyć Ziemię za zniszczenie zapory czasowej... Na dodatek pokazuje, że złapał Kai i jej przyjaciółkę Martę... Co zrobi Ben?

Ciąg dalszy nastąpi

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Użyci przez Bena

Użyci przez Dobrego Bena

Użyci przez Bena 23

Użyci przez Gwen 10

Użyci przez Bena 10.000

Użyci przez Albeda

Użyci przez Złego Młodego Bena

Ciekawostki

  • Jest to odcinek dwuczęściowy, mimo, że następny ma inną nazwę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki