FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Powrót z zaświatów
Pora na powrót!
   Next

Ciekawostka to dwudziesty czwarty odcinek serii "Ben 10: The Power". Jego premiera miała miejsce 25 lipca 2015 roku. Został napisany przez użytkownika Benek101.

Streszczenie

Na Galwanie trwają poszukiwania zwłok Malware. BeVilBed chce przeszkodzić bohaterom.

Fabuła

Galwanie sprawdzają muzeum, gdzie okazuje się, nie ma zwłok Malware. Zdziwiony i zarazem zdenerwowany Azmuth dzwoni do Bena. Ten jednak jako Chromaton strzela w tarczę. Tennyson odmienia się z formy kosmity i pyta się dziadka jak mu poszło. Max tylko robi sobie facepalm. Tymczasem na komunikatorze Azmutha wyskakuje komunikat: "Ben Tennyson nie odpowiada". Wściekły wynalazca krzyczy na przedstawicieli swojego gatunku, że nie dopilnowali skamieliny. Wynalazca przypomina sobie, jak kiedyś, Malware niszczył Galwana, aby zdobyć Omnitrix. Jednakże Ben, Gwen i Max starali się go pokonać. Tennyson jako Dzikie Pnącze, aż cztery razy próbował zniszczyć obcego. Ben był zły, gdyż nie udało mu się przetransformować w Inferno. Gwen strzeliła w niego maną, a Mechamorf się przewrócił. Tennyson pod postacią Inferno wystrzela daleko wroga. Galwan nagle kończy retrospekcję, bo nagle atakuje ich BeVilBed. Azmuth zdaje sobie sprawę, że to oni ukradli skamielinę. Wszyscy Galwanie walczą z wrogami, jednak Albedo pod postacią Terrawiatra powala większość małych obcych. Potem zamienia się w Arktiguanę, następnie w Ostateczną Arktiguanę, zamraża siedzibę Azmutha, a jego samego wyrzuca z wieży. Potem Albedo pod postacią Kulopłota i niszczy pracownię twórcy Omnitrixa. Przez to wszyscy Galwanie spadają w dół. Albedo odmienia się, rozmawia chwilę ze Złym Młodym Benem i ponownie zamienia się w Kulopłota. Zaczyna turlać się w stronę Azmutha. Gdy już ma go rozjechać Vilgax daje znak, że mają już dość i uciekają. Przerażony wynalazca dzwoni natychmiast do Tennysona.

Postacie

  • Ben Tennyson (16-letni krótko; 11-letni)
  • Azmuth (pierwsze ponowne pojawienie; główny bohater; starszy i młodszy)
  • Galwanie
  • Galwaniczne Mechamorfy
  • Gwen Tennyson (11-letnia)
  • Max Tennyson (starszy krótko; młodszy)

Wrogowie

Kosmici

Przez 16-letniego Bena

Przez 11-letniego Bena

Przez Albedo

Ciekawostki

  • Wcześniej odcinek nie posiadał fabuły

Więcej z Fandomu

Losowa wiki