FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Noc żywych koszmarów
Kombat
   Następny odcinek

Cień planetarny to dziesiąty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum". Został napisany przez WodnyNahaj222.

Streszczenie

Rebelianci, w tym Ben i Rook, postanawiają zniszczyć Spektrum Cienia. Na ich drodze stają potworni obcy. Ben musi uratować nie tylko Ziemię, ale i najbliższe mu osoby.

Fabuła

Miesiąc później, Blukicowi i Dribie udaje się odmienić Bena z kryształu. Ten natychmiast zaczął wypytywać co się stało z jego rodzicami, Gwen , Kevinem , Julią i Statkiem. Nie otrzymał zbyt pozytywnej odpowiedzi. Ucieszył go widok Spike'a. Rook wytłumaczył mu co się wydarzyło przez ten miesiąc. - Cyber Duchowi udało się zrealizować swój plan. Stał się Ektolordem układu słonecznego. Dzięki urządzeniu Spektrum Cienia, podczas nocy zrównania planet, rzucił na wszystkie 8 planet cień planetarny. Lecz nie działał sam. Pomógł mu w tym Chromatyd. W 9/10 Niebiańska Istota w 1/10 Crystalsapiens. To on zmienił cię w kryształ.- po tych słowach objaśnił mu plan działania. Rebeliańci w tym: Ben, Rook, Spike, Argit, Spell, Specjalista Arnux, Specjalista Pateliday wyruszyli.

Tymczasem do domu Tennysona włamał się poszukiwacz Mistycznego Universum i ukradł dwa fragmenty, które miał bohater. Z pomocą Arnuxa włamali się do magazynu z bronią hydraulików. Zabrali stamtąd m.in. karabiny, granaty. Podzielili się na trzy grupy: Ben, Rook, i Spike mają zniszczyć pierwszy generator cienia, Arnux, Blukic i Driba drugi generator, a Pateliday, Spell i Argit trzeci.

Dzięki ponad dźwiękowej prędkości Jetraya szybko dotarli do pierwszego generatora. Strzegł go ektonuryt Koszmar. Nie dając mu szansy na atak Tennyson zmienił się w Engerona i wyssał energię z ducha i urządzenia. Tymczasem Arnux zaczął walczyć z Khufo , kosmiczną mumią, podczas gdy Galwanie zaczęli rozbrajać drugie urządzenie. Spell wraz z Argitem i Pisciss Volanem natknęli się na Whama. Próbując zahipnotyzować przeciwników, Vladat wysłał w ich stronę dziesiątki Kiereszur. Po 30 minutach walki Argit uśpił wroga jednym ze swoich kolców.

Po wykonaniu swych zadań wszyscy spotkali się przed zniszczoną bazą hydraulików. Spell, Spike i Ben jako Szybkołak użyli jednocześnie ataków sonicznych niszcząc ścianę budynku. Uwolnili najbliższych Tennysona. Po czym Engeron ruszył w stronę Spektrum Cienia. Na miejscu natknął się na Cyber Ducha. Wyssał z niego i maszyny całą energię poczym wystrzelił ogromny strumień energii, niszcząc wroga i urządzenie, odmieniając mieszkańców ziemi.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

  • Cyber Duch
  • Ektonuryci
    • Koszmar 
    • Ektonuryci zamieszkujący Ziemię
  • Loboanie
  • Thep Khufani
    • Khufo
    • Thep Khufani zamieszkujący Ziemię
  • Vladaci
  • Transylianie
    • Transylianie zamieszkujący Ziemi

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki