FANDOM

Chromatyd, dawniej Tajemnicza postać, jest głównym antagonistą serii "Ben 10: Mistyczne Universum". Został stworzony przez użytkownika WodnyNahaj222.

Wygląd

Chromatyd to wysoki kosmita z krzemu, na ciele ma trzy czarne "gwiazdy". W przeciwieństwie do innych Crystalsapiensów, ma niebieskie kryształy. Ma ręce podobne do rąk Petrosapiensów. Kryształy na plecach są długie i w niektórych miejscach skruszone (z powodu nadmiaru wchłoniętej energii). 

Osobowość

Jest bezwzględnym przeciwnikiem. Nie dba o nikogo prócz siebie. Jak pokazał w odcinku 20, nie skrzywdziłby Spike'a. Jest niesamowitym strategiem. Zawsze dąży do wybranego przez siebie celu.

Umiejętności

Obcy ten jest niezwykle potężny (potężniejszy od Vilgaxa). Dotykiem może sprawić, że przeciwnik zmieni się w kryształ. Może również zmieniać przedmioty w czystą energię. Posiada też umiejętności zwykłego Crystalsapiensa. Może tworzyć własną krystaliczną kopię. Może tworzyć (max. 3) mini czarne dziury.

Wady

Jak pokazano w odcinku 19, poewolucyjne soniczne szczeknięcie, kruszy jego kryształy i uwalnia pobraną przez niego energię. Nadmiar pobranej energii (ok.1001% na 100%) kruszy kryształy na jego ciele.

Historia

Wkrótce.

Występy

Ciekawostki

  • Lubi Spike'a.
  • Mimo, że jest w większości niebiańską istotą, nie wykazuje umiejętności tego gatunku.
  • Jest potężniejszy od Vilgaxa.
  • Gdy miał 18 lat zniszczył planetę Crystalsapiensów, ponieważ gardził tym gatunkiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki