FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Chimera to kosmita pochodzący z próbki DNA Chimera Sui Generis z planety Vilgaxia.

Wygląd

Ben 10: Nowa Generacja

Chimera jest wysokim, muskularnym kosmitą przypominającym Vilgaxa. W porównaniu do masywnego ciała, posiada małą głowę, na której znajduje się para zielnych oczu, usta, a z brody wyrastają długie macki. Obcy nosi ciemnoszary kombinezon z białym kołnierzem i zielonym pasem oraz czarne rękawiczki bez palców. Symbol Omnitrix'a umieszczony jest na klatce piersiowej.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Umiejętności

Chimera posiada niezwykle rozbudowane mięśnie, które zapewniają mu zwiększoną siłę fizyczną. Dzięki swojej tężyźnie, obcy zdolny jest do kruszenia skał gołymi pięściami. Jego twarda skóra tworzy swego rodzaju pancerz. Dzięki niemu, Chimera jest wytrzymały na wszelkie ataki, od ataków fizycznych po lasery i promienie energetyczne. Jest też bardzo zwinny i szybki.

Jak każdy Chimera Sui Generis, Chimera potrafi przekształcić się w ogromną formę przypominającą ośmiornicę. W tej postaci kosmita operuje kilkoma kończynami, które może rozciągać, aby atakować z dystansu. Po zmianie w prawdziwą formę, cudzoziemiec jest w stanie szybciej poruszać się pod wodą. Umie też oddychać podwodą, zarówno w tej postaci, jak i normalnej.

Wady

Chimera, ze względu na rozmiar swoich mięśni i ciała, może powodować ogromne szkody, gdy znajduje się w jakimś pomieszczeniu.

Kiedy jest w swojej "prawdziwej formie", Chimera nie będzie w stanie powrócić do normalnej postaci, jeśli będzie zbyt słaby. Na lądzie jest bardzo niezręczny i posiada zapotrzebowanie na wodę, potrzebną do oddychania, jednak tylko w tym wcieleniu.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Sezon 2

Ben 10.000: Nowa Generacja

Sezon 1

Sezon 2

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki