FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Neramide Stern.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Spotkanie (Kwiaty zła)
Nie odtrącaj mnie
   Następny odcinek

Cena sławy to ósmy odcinek pierwszego sezonu serii "Kwiaty zła". Został napisany przez użytkowniczkę Neramide Stern.

Fabuła

Bellwood nie zaliczało się do miast wielkich, ale i też do małych, których nie w sposób znaleźć na mapie Stanów. Było jednym z wielu niewyróżniających się skupisk w kraju, o którym mówiono wtedy, gdy wydarzyło się coś naprawdę okropnego. Do czasu, gdy pojawili się oni. Dziwne stwory o różnych kształtach i rozmiarach pojawiały się w wielu miejscach, ale jakimś dziwnym trafem najczęściej właśnie tam. Lecz nikomu wtedy nie przyszło do głowy, że te z pozoru niezwiązane ze sobą stworzenia są wcieleniem jednego człowieka i nadal trwaliby w nieświadomości, gdyby nie mały Jimmy Jones.
W jednej chwili przeciętny chłopak stał się bohaterem. Z początku nastolatkowi podobało się to zainteresowanie. We wszystkim miał pierwszeństwo, dziewczyny za nim szalały, zapraszali go na każdą imprezę. Mogłoby się wydawać, że jest w raju, ale prawda jest taka, iż z czasem zaczęło go to przerastać. Każde pojawienie się czy to w sklepie czy gdziekolwiek indziej budziło mniejsze lub większe zainteresowanie.
Kiedy Kevin poznawał uroki życia w domu nieprzyjemnej w obyciu Lisy, Ben udał się z nudów do sklepu. Znaleźć tam można było muzykę, filmy, książki, plakaty filmowe, gazety i wiele innych. Rozejrzał się za plakatem z zapaśnikami sumo, który okazał się dostępny do kupienia, ale nie miał wystarczającej ilości pieniędzy, by go nabyć. Sława nie zawsze oznacza bogactwo.
Przeniósł swoją uwagę na gazety. Znalazł artykuły na temat swojej osoby, a następnie zaczął je czytać.
- Mamo zobacz! To Ben Tennyson! - krzyknął jakiś chłopiec, pokazując palcem bruneta pochłoniętego lekturą.
Nastolatek wzdrygnął się na dźwięk swojego imienia. Wszystkie spojrzenia skupiły się na nim. Westchnął ciężko, po czym odłożył gazetę. Dzieciak podbiegł do niego, a jego gruba matka przywlokła się chwilę po nim.
- Mogę dostać autograf?
- Pewnie. - odpowiedział, z wymuszonym uśmiechem. Wyjął z kieszeni kurtki plik karteczek oraz długopis i nabazgrolił na jednej z nich swoje imię i nazwisko. Następnie wręczył ją uradowanemu chłopcu. Kiedy oddalili się od Bena, ten postanowił się zmyć możliwie jak najszybciej.
Rozdawanie autografów było najmniej nieprzyjemną rzeczą. Najgorsze co go mogło spotkać w tej całej sławie, to fotoreporterzy i paparazzi. Łatwiej odgonić się od wściekłej osy niż od nich. Otaczali go zewsząd przez co musiał pilnować co mówi lub robi, by nie doprowadzić do skandalu. Z tego powodu wolne chwile spędzał w domu. Zasuwał rolety i dla odprężenia oglądał wszystkie filmy oraz odcinki z zapaśnikami sumo. Grywał też w stare gry, kupione lata temu, a to wszystko po to, by nie zwariować.
Tak czy siak nie mógł narzekać na brak zajęć. Hydraulicy rzadko mają wolne. Zło nigdy nie śpi jak to mówią. Tego dnia panował spokój, a przynajmniej miał tak sądzić. Nikt do niego nie dzwonił z prostej przyczyny. Max nie chciał by Ben pojawił się w bazie, kiedy Kevin tam przebywał. Wiedział, że jego wnuk nigdy nie zgodziłby się dać mu drugiej szansy, dlatego zachował ten fakt w tajemnicy. Nastolatek nawet przez chwilę nie podejrzewał co piszczy w trawie. I tak miało pozostać, dopóki nie przyjdzie odpowiedni czas.

Postacie

  • Ben Tennyson

Więcej z Fandomu

Losowa wiki