FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu OldSkull04.

Celste Beris to jedna z 3. głównych bohaterów serii Fenix. Jest dziewczyną Jacoba Nixona.

Wygląd

Celste ma różowe (różowo-fioletowe) włosy. Nosi ona czerwoną koszulę i niebieskie jeansy.

Osobowość

Celste ma osobowość tzw. "cwaniary". Zawszę się popisuje, co nie podoba się jej chłopakowi.

Umiejętności

Celste nie korzysta z żadnych broni itp. Jej atutem jest umysł.

Historia

Wczesne życie

Celste nie znała swoich rodziców. Wychowywała ją babcia. Gdy Celste miała 4 lata, jej babcia zmarła, a Kevin zaczął się nią zajmować. W wieku 7 lat, Celste zaczęła wykazywać się niezwykłym umysłem. Już wtedy obliczała potęgi liczb. Gdy Celste miała 15 lat, poznała swojego chłopaka Jacoba Nixona. Ten zaczął ją uczyć, jak żyć na ulicy. Przez kolejne 3 lata nic specjalnego się u niej nie działo. Wszystko jednak się zmieniło dnia, kiedy jej chłopak odnalazł medalion ognia.

Fenix

Fenix odcinek 1:

Celste jest dziewczyną Jacoba Nixona. Wraz z nim i ze swoim bratem wyjeżdżają do lasu na kemping. Gdy dojechali, jej brat opowiedział historię o kanibalach. Po kilku minutach, od przyjazdu zaczęła rozkładać namioty itp. Gdy rozłożyła namioty, jej chłopak poszedł, zbadać teren. Ta niczego nie świadoma spokojnie czekała na niego. Po godzinie, Jacob wrócił do obozowiska z rannym Kevinem. Ta opatrzyła mu rany.

Występy

Fenix

Ciekawostki

  • Jest inspirowana (z wyglądu) divą federacji WWE - Sashą Banks.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki