FANDOM

Connor Bolt, pseudonim Buzz, to postać pojawiająca się w serii "Ben 10: Nowa Generacja".

Wygląd

Connor jest wysokim, szczupłym nastolatkiem z krótkimi, brązowymi włosami i piwnymi oczami. Na co dzień nosi biały t-shirt, niebieską bluzę z kapturem i symbolem błyskawicy na prawej piersi oraz ciemne spodnie i trampki. Po dołączeniu do zespołu Bena, dostał od Hydraulików wyspecjalizowany kombinezon. Strój ma ciemnoniebieski kolor z żółtymi elementami, a na klatce piersiowej widoczne są żółte błyskawice. Dodatkowo chłopak zakłada brązowe gogle.

Osobowość

Connor wydaje się mieć spokojny i łagodny stosunek, jeśli chodzi o proste misje. Jest pewny siebie i odważny. Odznacza się poczuciem humoru, ale gdy wymaga tego sytuacja, potrafi stać się poważny i stanąć na wysokości zadania.

Umiejętności

Buzz jest mutantem, który posiada zdolność do generowania z ciała energii elektrostatycznej. Chłopak może tworzyć energię elektryczną z szybkością około 10 000 woltów na minutę, aż do swojej maksymalnej pojemności 10 000 000 V. Buzz może także wykorzystać swoje ciało jako transformator, dotykając z zewnętrznego źródła zasilania (np. generatora) i ukierunkowania go przez jego ciało do swobodnego użytku. Może ukierunkować płynący w jego ciele prąd do postaci elektrycznych strzał i wybuchów.

Buzz dysponuje też umiejętnością teleportacji w dowolne miejsce. Kiedy przenosi się, zostawia za sobą elektryczną smugę, która prowadzi do miejsca, gdzie się przeniósł. Po kilku minutach smuga znika, ale niemniej jednak przez pozostawiony ślad jest łatwym celem do namierzenia i śledzenia.

Connor jest w stanie zmniejszyć się do rozmiarów mrówki lub powiększyć się do rozmiarów drapacza chmur, dzięki rzadkiej grupie cząsteczek subatomowych. Po przejściu szkolenia Hydraulików, Connor stał się wojownikiem biegłym w walce wręcz i w używaniu broni oraz urządzeń obcego pochodzenia.

Wady

Jego elektryczna moc jest bezużyteczna gdy jest izolowany.

Aby korzystać ze zdolności zmiany rozmiaru, Buzz musi znajdować się na otwartej przestrzeni, ponieważ przebywając w zamkniętym pomieszczeniu może wyrządzić wiele szkód i zranić osoby postronne.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Connor debiutuje w odcinku "Kolekcjoner światów", gdzie w drodze do szkoły spotkał Bena, Julię, Manny'ego oraz Reptila, którzy chcieli zwerbować go do Hydraulików ze względu na jego specjalne kompetencje. Po wielu próbach i wyjaśnieniach, grupie udało się namówić chłopaka do przystąpienia w szeregi międzygalaktycznej policji. Razem udają się Bellwood, które zaatakowane zostało przez tajemniczego Traweta - kolekcjonera światów. Buzz używając swoich zdolności dostał się do wnętrza sondy, którą udało mu się szybko dezaktywować i uratować miasto przed skurczeniem i umieszczeniem w małej kuli. Kiedy uniewinniony Trawet odlatuje, Connor decyduje się dołączyć do Hydraulików i rozpocząć szkolenie.

W odcinku "Test", Buzz pojawił się jako symulacja komputerowa w wirtualnym treningu drużyny Bena.

W odcinkach "Zagłada: część 1" i "Zagłada: część 2", Buzz pojawił się wraz z Hydraulikami na polu bitwy między Benem, a Vilgaxem, który posiadał moce Kamienia Kontelijczyków. Drużyna próbowała odciągnąć Vilgaxa od debatującego Obcego X, do czasu, gdy Tennyson zyskał kontrolę nad obcym na minutę.

W odcinku "Sala niebezpieczeństw", Buzz wraz z pomocnikami Hydraulików odwiedził drużynę Bena w ich nowej Wieży Herosów. Jednak rezydencja wykorzystała nową technologię kosmiczną i zmutowała. Pod postacią Sali zaatakowała mieszkańców i gości. Ostatecznie zespół pokonał przeciwnika, dzięki nowej formie Tennysona, Cyfrowcowi.

W odcinkach "Wołanie o pomoc: część 1" i "Wołanie o pomoc: część 2", Buzz oraz reszta Pomocników Hydraulików musiała stawić czoła wrogom Bena, którzy chcieli wyeliminować jego sojuszników. Reptil i Connor walczyli z SiedemSiedem i SześćSześć, jednak polegli i zostali przetransportowani do siedziby Nikczemnych Tytanów. Następnie pomagali Tennysonowi pokonać przeciwników, kiedy jego grupa przybyła pokonanym bohaterom na ratunek.

W odcinku "Koniec", Connor musiał umieścić pluskwę z wirusem Azmutha na Pasożycie, by razem z resztą herosów powstrzymać urządzenia przed zniszczeniem Ziemi. Ostatecznie chłopakowi udało się unieszkodliwić oscylator i wrócić do siedziby Hydraulików, gdzie świętował zwycięstwo razem z przyjaciółmi.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Galeria