FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ben10 fan nr 1.
   Previous Poprzedni odcinek
[[Być albo nie być...]]
[[Powrót z zaświatów]]
   Next

Bojąc się zjawy to dwudziesty drugi odcinek "Ben 10: The Power". Jego premiera miała miejsce 4 lipca 2015 roku. Został napisany przez użytkownika Ben10 fan nr 1.

Streszczenie

Cyber Duch i jego opętani pomocnicy odwiedzają kolegę, który pomógł De Szramie uciec z więzienia. Razem chcą pokonać Tennysona i jego ekipę...

Fabuła

Ben nie chce narażać Kai na niebezpieczeństwo, ale ta upiera się, że chce zostać. Max wzywa na pomoc długą listę przyjaciół Bena. Dzieli ich na ekipy i zadania. W skład wchodzą:

EKIPA BENA

Skład: Ben, Gwen, Kevin, Zed, Argit, Kai i Marta.

EKIPA HYDRAULICY

Skład: Max, Blukic, Driba, Specjalista Patelliday, Specjalista Arnux i Cykor

EKIPA HYDRAULICY 2.0

Skład: Manny Armstrong, Cooper Daniels, Helen Wheels, Alan Abright, Lucy Mann i Paradox

EKIPA PRZYJACIÓŁ

Skład: Pax, Kacz, Profesor Blarney T. Duchsztapler, Ester, Julia Yamamoto i Pakmar

Ekipy ruszają, a w tym czasie Cyber Duch wraz z Rookiem i Jimmym idą do Doktora Animo w celu sojuszu. Nagle pojawiają się ekipy, doprowadzone śladami i próbują pokonać wrogów. Jednak zostają pokonani... Wszyscy uciekają... Spod kłęby dymu wyłania się paczka De Szramy... Ruszają...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki