FANDOM

Bloxx to kosmita pochodzący z próbki DNA Blokosapiensa z planety Polyominus.

Wygląd

Bloxx przypomina goryla stworzonego z klocków. Schemat kolorów jego ciała składa się z trzech barw podstawowych: czerwonego, żółtego i niebieskiego. Pomiędzy kolorowymi segmentami, znajdują się czarne linie. Symbol Omnitrixa znajduje się na piersi.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja", ciało Bloxxa jest masywniejsze i wygładzone, nie posiada wypukłych elementów. Jego twarz również wygląda nieco inaczej, posiada inny kształt brwi, nad nimi niebieski pas i żółty pasek na czubku głowy.

W seriach"Ben 10: Mistyczne Universum", "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa" oraz "Ben 10: The Power", Bloxx wygląda tak samo jak w "Omniverse".

Umiejętności

Zmiennokształtne umiejętności Bloxxa umożliwiają mu transformowanie się w różne przedmioty, takie jak mury, katapulty, czy ogromne kopuły. Jeśli jego kończyna, bądź ciało zostanie uszkodzone lub zniszczone, może je szybko zregenerować.

Posiada również zwiększoną siłę i wytrzymałość. Jest w stanie odeprzeć kilka silnych ciosów oraz przetrwać eksplozję. Jego siła jest na tyle wielka, by mógł z łatwością rzucać samochodami, używając jednej ręki.

Wady

Ze względu na jego zdolności zmiennokształtne, jest podatny na uderzenia z ogromną siłą, które mogą zniszczyć jego kruche ciało zbudowane z klocków.

Jest również wrażliwy na kwasy, które mogą spalić jego ciało, lub najwyżej mocno pokaleczyć.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: Mistyczne Universum

  • Kombat (pierwsze ponowne pojawienie)

Ben: Show

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Jego kolor skóry składa się z trzech barw podstawowych.

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki