FANDOM

Disambig-icon.png Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł!
Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie - "Blaze (ujednoznacznienie)".

Blaze Fireus to postać z serii "Ben 10: Mistyczne Universum".

Wygląd

Blaze to wielka, zielona roślina. Jego ciało jest koloru zielonego, z wyjątkiem szyi, twarzy i boków tułowia, które są czarne. Na barkach i głowie ma czerwone kolce, a na czubku znajduje się jeden większy koloru żółtego. Nosi zielono-czarne spodenki z szarymi pasami.

Umiejętności

Blaze potrafi wypuścić metan z jego dłoni, a następnie go podpalić. W ten sposób jest w stanie rzucać kulami ognia, tworzyć potężne fale ognia i ziać ogniem. Jest również zdolny do ograniczonego latania, poprzez używanie odrzutu z rąk. Strzelając ogniem w podłoże, Blaze może unosić się na wielkie wysokości.

Blaze posiada moce chlorokinezy, które dają mu kontrolę praktycznie nad każdą rośliną. Jest w stanie kontrolować swoje ciało, przez co może wydłużać swoje kończyny na wysokie odległości. Potrafi również scalić oderwane części ciała, przez manipulowanie jego "żyłami" podobnymi do pnączy. Ze względu na roślinną budowę jego ciała, potrafi w bardzo szybki tempie zregenerować się nawet po otrzymaniu poważnych obrażeń.

Wydzielany przez niego metan jest na tyle silny, by ogłuszyć człowieka, a jego smród może być nieprzyjemny dla otaczających go ludzi. Metan obcego potrafi również ożywić zwiędnięte rośliny.

Posiada zwiększoną wytrzymałość, siłę i zwinność, co w połączeniu z jego regeneracją czyni z niego niemalże niepokonanego przeciwnika. Potrafi zachować, dzięki korzeniom na stopach, które potrafią zaczepić się w podłożu. Potrafi mistrzowsko latać na dekolotni.

Wady

Może zostać zamrożony. Jednak może się szybko rozmrozić, poprzez podpalenie metanu w dłoniach.

Występy

Ciekawostki

  • Jest wicemistrzem galaktyki w lataniu na deskolotni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki