FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Gdyby kózka nie skakała...
Nowy nie zawsze znaczy lepszy
   Następny odcinek

Bitwa na ryby to trzydziesty czwarty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Trwa wojna na planecie Piscciss pomiędzy trzema jej gatunkami. Wkrótce ktoś przylatuje na tę planetę i daje propozycję aby osiedlili się na innych planetach. Jedną z nich jest Ziemia...

Fabuła

Planeta Piscciss. Trwa wojna między gatunkami: Piscciss Volann, Piscciss Premann i Pinna Dorsalis (gatunek Sharknado). Gatunki toczą ze sobą bój ze względu na małą ilość pożywienia i miejsca. Nalgle w atmosferę planety wlatuje tajemniczy statek kosmiczny. Kiedy ten ląduje w wodzie, w miejscu gdzie toczy się walka, to wszystkie gatunki przerywają. Z pojazdu wychodzi Krax w stroju do nurkowania. Kosmita twierdzi, że znalazł odpowiednie planety, aby zakończyć ten bój. Jedną z nich była Ziemia, a trzy następne były pustynnymi planetami. Wróg celowo dał propozycję planet z nieodpowiednim dla tych gatunków środowiskiem, aby ci polecieli na błękitną planetę. Gatunki zgodziły się i wszystkie wsiadły do swoich statków, a następnie wyruszyli w drogę. Sam Krax widząc, że większość mieszkańców odleciała popłynął do środka planety. Zastał tam straż, którą szybko pokonał. Wszedł do pomieszczenia z projektorem antygrawitacyjnym. Taog wyjął to urządzenie, aby w razie pokoju tych gatunków, te nie będą miały gdzie powrócić. Planeta Piscciss została zniszczona. Po wrogiego kosmitę przyleciał Peter Glutton.

Tym czasem na Ziemi, w bazie Strażników. Karl przeszukuje Internet, oraz Extranet w poszukiwaniu informacji, czy gdzieś się coś podejrzanego nie zdarzyło. Wkrótce chłopak znalazł w Extranecie informacje, że w dziwnych okolicznościach planeta Piscciss "rozpłynęła się", ponieważ ktoś zniszczył projektor antygrawitacyjny. Chwilę później dostaje wiadomość od Hydraulika Kelpa, że trzy olbrzymie pojazdy zmierzają w stronę Ziemi. Tennyson zapytał się go, czy wie co za gatunki znajdują się w tych statkach. Kelp odpowiedział, że wszystkie inteligentne gatunki z byłej planety Piscciss. Karl zakończył rozmowę. Piscciss Volann, Piscciss Premann i Pinna Dorsalis nie wiedzieli, że oni wszyscy lecą ku tej samej planecie. Po jakimś czasie dotarli. Dzięki specjalnym urządzeniom z olbrzymimi pojemnikami z wodą, zaczęli zalewać nią całą planetę. Tennyson wraz z ekipą szybko zareagowali. Najpierw próbowali nawiązać kontakt z kosmitami, lecz ci nie odpowiadali na sygnały wysyłane przez bohaterów. Postanowił, więc zareagować siłą włamując się na statek. Jeżeli gatunki będą stawiały opór, oni będą kontratakować. Karl wraz z Weatherem mają włamać się na pojazd Piscciss Premann'ów. Julia ze Statkiem i Samem Gravity, na pojazd Piscciss Volann'anów. Zaś Sam Heavy i Sam Jet na statek Pinna Dorsalis'ów. Gatunki zauważyli te, z którymi mają wojnę, więc zaczęli ponownie bitwę. Tennyson jako Jetray i Marine zdołali się dostać na statek Piscciss Premann'ów. Ochrona w tym pojeździe zauważyła włamywaczy i zaczęła atak. Bohaterowie krzyknęli, że chcieli się zobaczyć z dowódcą ich gatunku. Ochroniarze nie zgodzili się i kontynuowali atak. Karl zmienił się w Sandboxa i po zadaniu ciosu zasypał oponentów piaskiem. Dostali się do kokpitu. Okazało się, że dowódcą i głównym przedstawicielem gatunku był Kraab. Tennyson powiedział mu żeby przystopował z zalewaniem planety i zapytał się go o co chodzi w tej całej sprawie. Kraab odpowiedział, że na ich ojczystej planecie nie ma już miejsca i brakuje pożywienia. Dopowiedział również, że tą planetę zaproponował im Krax. Karl powiedział, że teraz ich planeta nie istnieje właśnie przez Taoga. Słysząc te słowa Kraab zezłościł się i postanowił pomóc. Tymczasem na Statku Piscciss Volann'anów, Julia scalona ze Statkiem i Sam Gravity walczą z wrogo nastawionymi przedstawicielami tego gatunku. Dowódca Piscciss Volann'anów nie zgodził się pomocy bohaterom, ponieważ chciał się osiedlić na tej planecie słysząc tym bardziej, że ich domowa została zniszczona. Cały statek był zalany wodą, aby gatunek ten mógł swobodnie się poruszać. Na pomoc przyleciał Weather i Jetray, który przemienił swoją formę na Sharknado. Marine zaś założył maskę z tlenem. Od razu na powitanie zaatakował ktoś ich. Walka trwa, bohaterowie mają przewagę. Kiedy weszli do kokpitu dowódca zagroził im, że wysadzi statek. Karl wiedział, że rozmawiając z nim jako przedstawiciel wrogiego dla nich gatunku, Pinna Dorsalis, nic dobrego nie zdziała. Zmienił się więc w Zębala.

Na statku Pinna Dorsalis'ów Heavy i Jet negocjują z przywódcą. Ten również wpada złość dowiadując się o zniszczonej planecie Piscciss. Każe im zaatakować Samów. Karl, Julia, Gravity i Weather powiedzieli, że Galwanie mogą znaleźć gdzieś odpowiednią i podobną planetę. Dowódca Piscciss Volann'ów przystopował. Zaraz po tym zadzwonili do nich Sam Heavy i Jet z prośbą o pomoc jak tylko mogą. Kiedy Tennyson miał lecieć zauważył, że Bellwood jest prawie całe zalane. Kazał grupie lecieć na tamten statek, bo sam musi coś załatwić. Wyskoczył z pojazdu pod postacią Zębala i po wezwaniu Hydraulików do pomocy, sam zaczął ratować tonących ludzi. Wkrótce zobaczył tonącą Katie Miko i Marka. Zabrał ich ze sobą, a następnie do pojazdu Hydraulików który przyleciał. Odebrał ich Hydraulik Kelp. Ultimatrix zeskanował DNA tego Hydraulika. Około pół godziny później zadzwonili do niego z pozytywną informacją o tym, że Pinna Dorsalis'anie przystopowali.

Hydraulicy oraz Strażnicy Wszechświata zapytali się Łasuchów, czy nie zdołali by wypić nadmiaru wody z ich planety. Kosmici zgodzili się. Po jakiś piętnastu minutach wypili cały nadmiar tej cieczy i odlecieli.

Tennyson ma pomysł na przywrócenie do "życia" planety Piscciss. Wsiadł, więc w swój pojazd i poleciał. Zmieniwszy się w Plazmę oddał swój projektora antygrawitacyjny, co spowodowało przyciągnięcie ponownie wody, która była w pobliżu planety.

Galwanie zaś znaleźli im odpowiednie planety całe pokryte wodą. Gatunki zgodziły się i polecieli na nie. Gatunek Piscciss Volann wybrał swoją planetę domową, lecz gatunek Piscciss Premann i Pinna Dorsalis wybrali inne dwie nienazwane planety. Kiedy Tennyson powrócił podszedł do niego Kraab, który poprosił o przyłączenie się do ich grupy. Bohaterowie zgodzili się, lecz początkowo podobnie jak w przypadku Gravity'ego będą na niego uważać.

Tymczasem Krax rozmawia z kimś na statku...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Neutralni

  • Piscciss Volannie
  • Piscciss Premanni
  • Pinna Dorsalisini

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Karl uratował planetę Piscciss podobnie jak jego ojciec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki