FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ben10 fan nr 1.
Ben na Halloween to specjalny odcinek na Halloween z serii "Ben 10: The Power". Został napisany przez użytkownika Ben10 fan nr 1.

Streszczenie

Ben zauważa, że te Halloween jest inne niż pozostałe. Wkrótce dowiaduje się, że ludźmi steruje Zombozo i Cyrkowe Dziwadła.

Fabuła

Podczas sztuki teatralnej pt.: "Straszny strach" pewien mężczyzna wchodzi bez uprawnien na scenę i wszczyna awanturę. Aktorzy chcąc się bronić odpychają mężczyznę rękami. Ten wściekły atakuje ich swoimi długimi rękami. Potem ucieka.

Następnego dnia w Halloween, Ben dostał od Hydraulików zadanie, aby znaleźć tajemniczą postać. Ten jak zwykle niechętnie się zgadza. Po przebadaniu miasta, stwierdza, że ludzie są manipulowani przez kogoś. Ben ma na razie takie dowody:

  • Fakt, że mężczyzna napadł na aktorów w teatrze
  • Fakt, że ktoś manipuluje mieszkańcami
  • Kawałek fioletowego materiału znalezionego w teatrze

Ben zamienia się w Frankenszała i blokuje możliwość odmiany. Robi "przebranie", które uważa za stosowne. Nagle zauważa Zomboza przebranego za... banana... Zdziwiony kosmita rusza w pogoń. Zatrzymują go Cyrkowe Dziwadła. Kwaśny Oddech chucha swoim oddechem, ale na Kudłatą, ponieważ Ben uniknął ohydnego oddechu. Ta nic niewidząca uderza Drągala, ten upada na Zomboza i tak wszyscy zostali złapani.

Tymczasem przestępca, który pojawił się w teatrze napada na sklep...

Mini-zadanie

Obstawiajcie w komentarzach, kto jest przestępcą!

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Jest to odcinek Halloweenowy.
  • Zombozo nie był przestępcą napadającym na teatr i sklep.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki