FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
Spoiler alert Ten artykuł zawiera spoilery, dotyczące przyszłych wydarzeń!
Czytasz na własną odpowiedzialność.
Ben 10: Wybraniec to interaktywna seria stworzona przez użytkowników Benios912 oraz Zyksyf.

Ben Tennyson, żyjący na planecie rządzonej przez wrogą rasę obcych, którzy w przeszłości podbili planetę, musi sobie poradzić w świecie pełnym korupcji, przestępstw i biedy, używając swojego nowego nabytku: Omnitrixa, który zdobył zostając "wybranym". W tej serii wydarzenia zależą od wyborów czytelnika.

Opis fabuły

Planeta Ziemia została podbita przez agresywną i groźną rasę wrogich obcych Draco'Nisów i zaczęli na niej rządzić i prowadzić własną brutalną politykę. Azmuth czyli obcy przetrzymywany przez Draco'Nisów pracujący jako osoba tworząca bronie i różne technologie dla nich, postanowił utworzyć coś, co pomoże obalić władzę, czyli Omnitrix. Jednak to urządzenie potrzebowało "godnego" nosiciela, którym Azmuth nie był. Postanowił stworzyć go w wersji mikro, aby wydostało się z pomieszczenia, w którym był przetrzymywany i poszukało "wybrańca". Okazał się właśnie nim Ben Tennyson...

Postacie

Bohaterowie

Więcej wkrótce...

Wrogowie

Więcej wkrótce...

Kosmici

Więcej wkrótce...

Epizody

Ciekawostki

Fani

Spodobała Ci się ta seria? Podpisz się.

Oceny użytkowników

Star Star Star Star Star
Niesamowita seria!!! (5/5)

Ma-x karc

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.