FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
Spoiler alert.png Ten artykuł zawiera spoilery, dotyczące przyszłych wydarzeń!
Czytasz na własną odpowiedzialność.
Ben 10: Wybraniec to interaktywna seria stworzona przez użytkowników Benios912 oraz Zyksyf.

Ben Tennyson, żyjący na planecie rządzonej przez wrogą rasę obcych, którzy w przeszłości podbili planetę, musi sobie poradzić w świecie pełnym korupcji, przestępstw i biedy, używając swojego nowego nabytku: Omnitrixa, który zdobył zostając "wybranym". W tej serii wydarzenia zależą od wyborów czytelnika.

Opis fabuły

Planeta Ziemia została podbita przez agresywną i groźną rasę wrogich obcych Draco'Nisów i zaczęli na niej rządzić i prowadzić własną brutalną politykę. Azmuth czyli obcy przetrzymywany przez Draco'Nisów pracujący jako osoba tworząca bronie i różne technologie dla nich, postanowił utworzyć coś, co pomoże obalić władzę, czyli Omnitrix. Jednak to urządzenie potrzebowało "godnego" nosiciela, którym Azmuth nie był. Postanowił stworzyć go w wersji mikro, aby wydostało się z pomieszczenia, w którym był przetrzymywany i poszukało "wybrańca". Okazał się właśnie nim Ben Tennyson...

Postacie

Bohaterowie

Więcej wkrótce...

Wrogowie

Więcej wkrótce...

Kosmici

Więcej wkrótce...

Epizody

Ciekawostki

Fani

Spodobała Ci się ta seria? Podpisz się.

  • Tu wpisz swój nick

Oceny użytkowników

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki