FANDOM

Ben 10: The Power to seria stworzona przez Benka101.

Fabuła

Sezon Pierwszy

Ten sezon opowiada o przygodach 18-letniego już Bena Tennysona. Wraz z Rookiem tworzą przez dwa lata zgrany zespół. Tak jak dawniej walczą ze złem, a Vilgax wraz z Albedem ponownie łączą siły by pokonać Bena.

Dzięki ich doświadczeniu razem tworzą Legendarną Maszynę Czasu, dzięki której mogą przenieść się do tyłu o 8 lat i raz na zawsze zgładzić Tennysona. Czy się im to uda?  

Sezon Drugi

Vilgax i Albedo przez przypadek z przeszłości teleportują 10-letniego Złego Młodego Bena, który staje się przewodnikiem "BeVilBeda". Razem chcą zniszczyć Tennysona. Poznamy też Czarodziejkę Martę, która uczęszcza do "Magicznej Szkoły", w której nielegalnie przebywa Hex. Na dodatek pojawiają się nowi wrogowie - Najwyższy i Sour oraz powracają starzy - Aggregor.

Sezon Trzeci

Cyber Duch ucieka z więzienia, dzięki materii opanowuje Rooka i Jimmy'ego Jonesa, a następnie Blukica, Dribę, Kevina, Gwen oraz Martę. Na dodatek wiąże sojusz z Doktorem Animo i BeVilBedem. Hydraulicy boją się, że wkrótce całe Bellwood opęta materia stworzona przez De Szramę. Pod koniec sezonu Najwyższy powraca i wystrzeliwuje Bena w kosmos...

Sezon Czwarty

Ben trafia na dziwną planetę, jednak tylko dzięki pomocy jednego z mieszkańców, Eliusa ma szansę wrócić na Ziemię i pokonać Fantoma i jego paczkę.

Sezon Piąty

Ben wraca na Ziemię. Kai jest pomiędzy życiem, a śmiercią, a na dodatek BeVilBed i ekipa De Szramy gdzieś się zaszyła... Tennyson odnajduje sposób na usunięcie materii. Czy wszystko się dobrze zakończy? I dlaczego Betty dziwnie się zachowuje?

Sezon Szósty

Wkrótce...

Postacie

Postacie główne

Postacie drugoplanowe

Wrogowie

Główni wrogowie

Wrogowie drugoplanowi

Kosmici

Albedo

Nowi Kosmici

Odcinki

Main.png Osobny artykuł: Odcinki Ben 10: The Power

Fani

Jesteś fanem tej serii? Podpisz się!

Oceny użytkowników

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.