FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.
Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Skamer06.
Ben 10: Odratować Alternatywy to seria stworzona przez użytkownika Skamer06. Seria pełna akcji, zawikłanej historii i z niewytłumaczalnymi wątkami.

Opis fabuły

"(...) Wszechświat rozdzielił się na różne alternatywy. Pierwszymi z nich były Jasność i Ciemność. Z nich wytwarzały się kolejne alternatywy i kolejne, i kolejne, i kolejne. Obecnie jest ich niezliczona liczba. Wszystko połączone jest Magicznym Łańcuchem. Poprzez nadmiar wymiarów oraz mieszankę Światła z Ciemnością powstało zakażenie, które wprowadziło do światła zło, a do ciemności dobro. Ciemność się pozbyło zakażenia i zyskało niesamowite moce mogące zniszczyć wszystkie wszechświaty. Światłość, by ocalić niewinnych też opanowało zakażenie i zyskało moce mogące ocalić wszystkich. (...) Pewnego dnia moce zostały przesłane na alternatywne wersje Bena Tennysona. Obydwa wszechświaty wyznaczyły misje swoim podopiecznym. Jedno, by niszczyć. Drugie, by ocalić. Tak powstała intergalaktyczna wojna między drużyną Jasny Ben i Ciemny Ben z jego niewolnikami. A skąd to wiem pytasz? Bo to ja jestem Łańcuchem."

Postacie

Bohaterowie

Więcej wkrótce...

Wrogowie

Więcej wkrótce...

Kosmici

Wkrótce...

Odcinki

Sezon 1

Ciekawostki

  • Parę rzeczy jest wzorowanych na Alternatywnych Wszechświatach Undertale stworzony przez fanów gry.

Fani

Spodobała Ci się ta seria? Podpisz się.

  • Tu wpisz swój nick

Oceny użytkowników

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Zobacz też