FANDOM

Ben 10: Nowa Generacja to seria stworzona przez użytkownika WindMarine12. Premiera serii miała miejsce 14 sierpnia 2013 roku, a finał pierwszego sezonu odbył się 29 marca 2014 o tej samej porze. Drugi sezon zadebiutował 19 kwietnia 2014 roku o 20:00, natomiast finał odbył się 11 października 2014 roku. Seria doczekała się kontynuacji pod tytułem "Ben 10.000: Nowa Generacja".

Opis fabuły

Sezon 1

Seria opowiada o 17-letnim Benie Tennysonie, właścicielu Omnitrixa. Podczas misji w Undertown, Ben znajduje Kamień Kontelijczyków - artefakt należący do potężnej rasy obcych. Kamień zdolny jest do zniszczenia planety tylko wtedy, gdy zostanie umieszczony w Grobie Króla Kontelijczyków. Na trop artefaktu wpada tajemniczy Krylstar. Gdy dowiaduje się, że Ben to wnuk Maxa Tennysona, który lata temu uwięził go w Nicości, chce się zemścić.

Sezon 2

W drugim sezonie, Drużyna zamieszkuje Wieżę Herosów niedaleko Bellwood. Tymczasem Vilgax tworzy drużynę Nikczemnych Tytanów złożoną z najgroźniejszych wrogów Bena. Po ataku na Wieżę, Ben postanawia zebrać kolejny zespół złożony ze sprzymierzeńców, których spotkał podczas swoich przygód. Nikczemni Tytani zdobywają nowego, potężnego członka, który niszczy Undertown. Dodatkowo, Tennyson podejrzewa, że w jego zespole jest wtyka. Rozpoczyna się batalia między dobrem, a złem.

Postacie

Bohaterowie

Główni bohaterowie

Drugoplanowi bohaterowie

Epizodyczni bohaterowie

Wrogowie

Główni wrogowie

Drugoplanowi wrogowie

Epizodyczni wrogowie

Kosmici

Kosmici Omnitrixa

Nowi kosmici Omnitrixa

Negatywne formy

Odcinki

Main.png Osobny artykuł: Odcinki Ben 10: Nowa Generacja

Ciekawostki

  • Planowany był odcinek specjalny, w którym głównym złoczyńcą miał być Blaze, jednak zamiast tego na rok 2017 planowany jest spin-off, który całkowicie skupia się na postaci Ignita - "Blaze (spin-off)".

Fani

Spodobała Ci się ta seria? Podpisz się.

Oceny użytkowników

Star Star Star Star Star
Seria mi się bardzo spodobała, ponieważ miała ciekawe wątki, postacie, kosmitów, fabułę i posiadała dużo akcji i dobrze się przy niej bawiłem kiedy czytałem odcinki. (5/5)

Benios912

Star Star Star Star Star
Bajeczna! (5/5)

Lukisiak

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Zobacz też

Serie WindMarine12
Główne serie
Ben 10 NG LOGO1 Ben 10.000 NG LOGO
Ben 10: Nowa Generacja Ben 10.000: Nowa Generacja
Spin-Offy
Blaze spin-off logo 3 The War Zone logo
Blaze The War Zone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki