FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Benjamin "Ben" Kirby Tennyson, pseudonim Ben 10.000, to Ben z Odwrotnej strefy z serii "Ben 10: Nowa Generacja". Jest przywódcą swojej drużyny złożonej z kuzynki Gwen i przyjaciela Kevina Levina. Współpracuje również z Hydraulikami.

Wygląd

Ben 10.000 jest wysokim mężczyzną z dobrze zbudowaną sylwetką. Ma krótką brązową bródkę, a jego włosy są ciemniejsze i dłuższe, dlatego często je związuje. Ma podkrążone oczy. Nosi szarozieloną koszulkę bez rękawów, z ciemniejszym paskiem i czarnym kołnierzem rozciągającym się pod lewą rękę. Nosi wyblakłe spodnie z kieszeniami, pas i wysokie czarne buty. Na lewej ręce umieszczony jest zmodyfikowany Omnitrix, który przypomina rękawice, a na prawej dłoni ma rękawiczkę bez palców.

Osobowość

Ben z Odwrotnej strefy jest bezwzględnym, podstępnym i zmanipulowanym człowiekiem, który gotowy jest zrobić wszystko, by osiągnąć swoje cele. Łatwo przekręca słowa, by korzyść zawsze stała po jego stronie. Posiada wysokie pragnienie władzy, dla której jest w stanie poświęcić swojego najlepszego przyjaciela Kevina.

Nie posiada moralnych obiekcji względem morderstw i zniszczenia, tak długo, dopóki czerpie z tego korzyści. Bywa brutalny, a gdy ktoś chce z nim porozmawiać, wpierw musi wykazać się w walce. Wyjawił również, że posiada złośliwe i sadystyczne cechy.

Nie waha się wykorzystywać nadarzających się okazji, by ułatwić sobie osiągnięcie celu. Jest zimny i bezwzględny jeśli chodzi o realizacje swoich intencji. Podczas wykonywania swoich zadań zachowuje spokój. Niestety jego trzeźwość umysłu znika, gdy ktoś niweczy jego plany.

Umiejętności

Ben jest wykwalifikowanym wojownikiem, który potrafi walczyć z grupką przeciwników, nie korzystając ze swoich transformacji. Jest zwinny, szybki i posiada niesamowity refleks. Dysponuje również umiejętnościami przywódczymi, które pozwalają mu kontrolować swoich żołnierzy, którzy są na każdą jego komendę.

Na lewym nadgarstku nosi Omnitrix, który umożliwia mu zmianę swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, Ben dostaje jego wygląd, głos, wszystkie jego wyjątkowe umiejętności i kompetencje, ale także słabe strony. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Ben z Odwrotnej strefy debiutuje w odcinku "Między wymiarami", gdzie razem z innymi, złymi wersjami Bena i Krylstara walczyli z dobrymi wersjami Tennysona, sprowadzonymi przez profesora Paradoxa. Jako Szlamfajer walczył z Benem 10.000 z przyszłości.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Ciekawostki

  • Odcień energii jego Omnitrix'a jest szarozielony, w przeciwieństwie do energii urządzenia oryginalnego Bena.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki