FANDOM

Ben 10.000: Nowa Generacja to seria stworzona przez użytkownika WindMarine12. Jest sequelem serii "Ben 10: Nowa Generacja". Seria miała swoją premierę 17 stycznia 2015 roku o 18:00, a finał pierwszego sezonu odbył się 28 marca 2015 o tej samej porze. Drugi sezon zadebiutował 6 czerwca 2015 roku o 20:00. 3 października 2015 roku autor tymczasowo zawiesił prace nad serią, jednak potwierdził, że dwa ostatnie odcinki drugiego sezonu pojawią się w 2016 roku wraz z premierą spin-offu "Blaze".

Opis fabuły

Sezon 1

Niebezpieczna rasa obcych przybywa na Ziemię. Zapewniają ludzi, że przybywają w pokoju, ale wkrótce Ben Tennyson odkrywa tajemnicze fakty o prawdziwym powodzie wizyty na błękitną planetę. Ben musi powstrzymać ich przed podbojem całego wszechświata. Mając u boku swoich nierozłącznych kompanów Gwen, Kevina i Julię, stawiają czoła niebezpiecznym najeźdźcom, którzy mogą poważnie namieszać w życiu bohaterów.

Sezon 2

Wkrótce.

Postacie

Bohaterowie

Główni bohaterowie

Drugoplanowi bohaterowie

Epizodyczni bohaterowie

Wrogowie

Główni wrogowie

Drugoplanowi wrogowie

Epizodyczni wrogowie

Kosmici

Kosmici Omnitrixa

Nowi kosmici Omnitrixa

Odcinki

Main.png Osobny artykuł: Odcinki Ben 10.000: Nowa Generacja

Ciekawostki

  • Autor planował stworzyć dwie mini serie komiksowe, jednak na chwilę obecną pozostają w sferze planów.
    • Jedna z nich opierałaby się na wydarzeniach pomiędzy serią "Ben 10: Nowa Generacja", a jej sequelem. Fabuła historii odnosiłaby się głównie do wydarzeń, które spotęgowały nieufność ludzi wobec współzamieszkujących Ziemię kosmitów.
    • Kolejna miała dopełniać wątki fabularne z finału pierwszego sezonu serii i opowiadałaby o karze, którą Wielka Rada Międzygalaktyczna wymierzyła Krenthom.

Fani

Spodobała Ci się ta seria? Podpisz się.

Oceny użytkowników

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Zobacz też

Serie WindMarine12
Główne serie
Ben 10 NG LOGO1.png Ben 10.000 NG LOGO.png
Ben 10: Nowa Generacja Ben 10.000: Nowa Generacja
Spin-Offy
Blaze spin-off logo 3.png The War Zone logo.png
Blaze The War Zone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki