FANDOM

BeVilBed to grupa stworzona przez Złego Młodego Bena, obecnie jej liderem jest Vilgax. Na początku mieli zamiar zniszczyć Tennysona z przeszłości, co przyniosło im tylko nowego członka. Obecnie grupa jest jedną z najgroźniejszych wrogów Bena.

Historia

Gdy Vilgax i Albedo teleportowali się do przeszłości, aby zabić 10-letniego Bena, ich plany udaremnił Tennyson i Rook. Jednak gdy wrócili okazało się, że przez portal przeszedł także Zły Młody Ben, który zaproponował stworzyć grupę o nazwie "BeVilBed".

W odcinkach "Same problemy: część 1" i "Same problemy: część 2" grupa miała panowanie nad miastem. Jednak gdy Albedo zaczął pomagać Tennysonowi, Vilgax i Zły Młodszy Ben wymierzyli mu karę. 10-letni klon Bena oddał też wtedy władzę Vilgaxowi, twierdząc, iż "lepiej będzie, jeśli on będzie trzymał za stery".

W odcinku "Coś za coś" grupa zniszczyła zaporę czasową co doprowadziło do przeraźliwej katastrofy. Musiał nawet interweniować wróg - Najwyższy. W zamieszaniu wrogowie uciekli nie chcąc narobić sobie większych problemów.

W odcinku "Powrót z zaświatów" grupę widać krótko, gdy wykradają zwłoki Malware'a.

W odcinku "Ciekawostka" walczą z Azmuthem i innymi Galwanami.

W odcinku "Pora na powrót!" grupa ożywia Malware'a. i wykorzystuje go do walki z Benem. W tym samym odcinku grupa sprzymierza się z teamem De Szramy.

Znani Członkowie

Sojusznicy

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki