FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Odkrycie
Mapa Universum cz.1
   Next

Bagno to drugi odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum ". Został napisany przez użytkownika WodnyNahaj222.

Streszczenie

Ben wraz z Rookiem zostają przeteleportowani na tajemnicze bagno.

Fabuła

Ben i Rook gonią przestępcę i oszusta Tero . Po dłuższym pościgu zmienia się w Jetraya i dogania go. Podczas gdy Rook zakłada mu kajdanki siłowe on teleportuje ich w nieznane miejsce, po czym ucieka.

Zdezorientowani bohaterowie rozglądają się po bagnie. Gdy Ben chciał się wzbić w powietrze omnitrix się rozładował. Zaczęli wzywać pomocy przez odznaki hydraulików, ale nikt nie odpowiadał. Postanowili się rozejrzeć po okolicy. Po piętnastu minutach Omnitrix się naładował. Ben spróbował zmienić się znowu w Jetraya ,lecz stał się zupełnie nowym kosmitą. Nie wiedząc co potrafi, wycelował w drzewo chcąc strzelić. Przed oczami ukazał mu się obraz przeskanowanego drzewa. Nazwał go Radar . Pomyślał, że skoro może skanować przedmioty przeskanuje miejsce w którym się znajduje. Stworzył falę uderzeniową która ogłuszyła na chwilę Rooka.

Ukazał mu się obraz na którym w oddali znajduje się portal do Bellwood i pięćdziesiąt wrogów zbliżających się do nich. Ben natychmiast zmienił się w Szybciora , wziął Rooka na ręce i zaczął uciekać. Nagle jak gdyby znikąd wyskoczył mały jaszczurko podobny kosmita i ugryzł go w ogon. Po chwili Szybcior zmienił barwy, a zamiast prawej ręki miał karabin. Nagle się zatrzymał. Rook wyjaśnił mu, iż to stworzenie to bardzo niebezpieczny Spitron. Na drodze do portalu stało tylko jezioro. Ben wybrał Zębala , lecz zmienił się w Torpedo , kosmitę którego odblokował 3 lata temu. Zaczęli płynąć po drodze pokonali kilka Spitronów . Ben kazał przyjacielowi złapać się go. Tennyson użył wodnego tarana i z ogromną prędkością dopłyną do brzegu. Gdy już mieli przejść przez portal stado wrogo nastawionych obcych otoczyło ich. Zdeterminowany bohater zmienił się w Akationa , a po chwili w jego ewolucje i zaczął atakować ich kwasem. Ranni kosmici wycofali się, a herosi wrócili do swego miasta.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

  • Radar - Rook skacz!
  • Rook - Co?
(Ben używa fali uderzeniowej ogłuszając Rooka)
  • Radar - Wszystko w porządku ?
  • Rook - Tak, tylko...
  • Radar - Czekaj, zbliża się do nas wróg. Musimy uciekać!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki