FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Mikut37.

Anty-Rook to wróg pojawiający się w odcinku "Alternatywa" w serii "Mikut 10: Kosmiczny Chaos".

Informacje

Jest odwrotnością Rooka. Posiada Anty-sprzęt i Anty-zbroję i ma szary kolor skóry. Jego puste oczy są czerwone. Prawdopodobnie w ogóle nie mówi. Dotychczas nic jeszcze nie powiedział. Biega wolno, ale jego ruchy rąk są szybsze. Dodatkowo jest supersilny w walce w ręcz. Rzadko używa Anty-sprzętu.

Osobowość

Jest dokładny odbiciem lustrzanym Rooka jeśli chodzi o charakter. Nic nie mówi, praktycznie nie używa Anty-sprzętu, nie biega szybko, jest bardzo silny w walce w ręcz, ale także o wiele szybciej się rusza jeśli chodzi o ręce. Jest lekko gapowaty i porozumiewa się dziwnymi gestami. Zachowuje się jak sługus Anty-Mikuta. Często pożycza mu Anty-sprzęt.

Umiejętności

Te same co Rook Blonko.

Wady

Nie biega tak szybko jak Rook, przez co można go łatwo dogonić, a potem z łatwością pokonać.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki