FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!

Albedo to poboczny antagonista serii "Ben 10: Nowa Generacja". Pierwotnie był Galwanem i asystentem Azmutha, lecz został przekształcony w siwowłosego klona Bena Tennysona po nieudanej próbie zdobycia Omnitrixa. Poprzysiągł zemstę na Benie i stworzył swój własny zmiennik DNA, dzięki któremu zyskał zdolność do przemiany swojego kodu genetycznego i transformacji w obce gatunki z całego wszechświata. Dołączył do Nikczemnych Tytanów - grupy złożonej z najgroźniejszych przeciwników Tennysona, której przywódcą był Vilgax, jednak po rozpadzie grupy został aresztowany.

Wygląd

Albedo był asystentem Azmutha, który pierwotnie był Galwanem, a obecnie przypomina klona Bena Tennysona. Nieudana próba odtworzenia Omnitrixa i uszkodzenie DNA spowodowane sprzężeniem między oryginalnym urządzeniem, a kopią Albedo, sprawiły, że Albedo posiada siwe zaniedbane włosy, bladą skórę i czerwone podkrążone oczy. Jego strój składa się z czarnej koszulki, rozpiętej, czerwonej bluzy z dwoma czarnymi paskami na prawym rękawie białą łatą z czarną cyfrą "10" i czarnym pionowym pasem na prawej piersi, szaroniebieskich jeansów oraz biało-czarnych butów sportowych. Swój zmiennik DNA nosi na lewym nadgarstku.

W swojej prawdziwej formie Galwana, Albedo posiada ciemnoszary kolor skóry oraz czerwone oczy. Nosi czerwoną tunikę z czarnym pionowym pasem i czarnymi rękawami oraz czarne spodnie.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Albedo jest niezwykle inteligentny i posiada wielka wiedzę na temat Omnitrixa, jako że był asystentem Azmutha i pomagał w tworzeniu go. Był w stanie stworzyć dokładną kopię zegarka, który, pomimo przekształcenia go w klona Bena, działał idealnie. Galwan z powodzeniem ukończył również Ultimatrix, integrując rdzeń energii ze zmodyfikowaną bransoletą. Wyjawiono, że to Albedo stworzył funkcję, która umożliwiała obcym formom w zegarku na rozwijanie się do potężniejszych form ostatecznych.

Albedo jest również bardzo dobrym wojownikiem i posiada znacznie zwiększony refleks, dzięki czemu może wykonywać szybkie uniki. Jest również bardzo zręczny i skoczny, z łatwością potrafi wspinać się na budynki i wykonywać przeskoki czy przewroty.

Dzięki modyfikacji, którą Albedo przeprowadził na sobie przez maszynę zmieniającą DNA, był w stanie zmienić swój kod genetyczny do woli bez konieczności używania Omnitrixa. Później stworzył kolejny zmiennik DNA, który stabilizował jego przemiany, a dzięki ulepszeniom wprowadzonym przez Inspektora 13, Albedo mógł przekształcać się w ostateczne wersje obcych.

Wyposażenie

Początkowo, Albedo posiadał Omnitrix, który sam skonstruował. Dzięki zegarkowi zyskał dostęp do wszystkich obcych, których odblokował Ben w swoim Omnitrixie. Jednak Omnitrix Albeda działał jedynie przez synchronizowanie danych z Omnitrixem Tennysona, co spowodowało, że domyślną formą Albedo została forma Bena. Później Albedo posługiwał się Ultimatrixem, nową wersją Omnitrixa, którą stworzył Azmuth, a on sam zmodyfikował. Niestety nowe urządzenie wciąż było połączone z bazą danych Omnitrixa, co oznaczało, że człowiek był wciąż domyślną formą użytkownika.

Jakiś czas później, Albedo stworzył zmiennik DNA, który działał lepiej niż poprzednie urządzenia. Z pomocą Inspektora 13, zmiennik DNA zyskał możliwość zmiany obcych w ostateczne wersje. Funkcja ewolucyjna przeprowadza DNA kosmity przez określoną symulację, sprawiając, iż kod genetyczny przechodzi przez najgorszy możliwy scenariusz miliona teoretycznych lat, by wymusić ewolucję w kodzie genetycznym i dostosować go do sztucznych bodźców. Następnie ewolucyjny rozwój zostaje wprowadzony do istniejącego DNA obcego. Z każdym użyciem tej funkcji, urządzenie generuje inną symulację, dlatego ostateczni obcy Albeda różnią się wyglądem i innymi cechami.

Znani kosmici Albedo

Nazwa kosmity Forma ostateczna Ilość form ostatecznych
Negatywny Gigantozaur Negatywny Ostateczny Gigantozaur 3
Negatywny Gniew Negatywny Ostateczny Gniew 1
Negatywny Inferno
Negatywny Szlamfajer Negatywny Ostateczny Szlamfajer 4
Negatywny Pajęczarz Negatywny Ostateczny Pajęczarz 3
Negatywny Czteroręki
Negatywny Echo Echo Negatywny Ostateczny Echo Echo 1
Negatywny Upchuck
Negatywna Szara Materia

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Wkrótce.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ciekawostki

  • Albedo nie musi przekształcać się w danego obcego, by następnie przekształcić się w jego wersję ostateczną, może to zrobić od razu.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki