FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
[[Frankenstein!]]
[[Znajdźmy Khybera]]
   Next

A więc planeta klocków to czwarty odcinek Ben: Show. Został napisany przez użytkownika Maksymilian.zieba.37.

Streszczenie

Prowadzący tym razem zabiera zawodników na planetę Polyominus, gdzie mają za zadanie... (tego dowiecie się czytając odcinek)

Fabuła

Prowadzący mówi, że lecą na planetę Polyominus i po kilku minutach byli na tej planecie. Zadanie polegało na znalezieniu 2 pradawnych klocków, które są w środku planety i można wejść do nich przez 4 wejścia, więc podzielili się na 4 ekipy (1- Kevin, Gwen, Ben i Rook, 2 - Dennis, WDR, TB i Stefek Pizza, 3 - Penny i Gumball, 4 - Anais, Darwin i Bobert) Nagle Vulmitrix zaczął skanować nowe DNA Blokosapiensa. Więc Anais, Darwin i Bobert szukali w mieście 1 i w końcu znaleźli przejście w środku wulkanu, a Ben i Rook szukali hydraulików. Nagle znaleźli i hydraulicy powiedzieli im gdzie pójść, aż nagle Kevin poszedł szukać kolejnych części do L.S.S i został porwany przez wikinga Blokosapiensa. Tymczasem u Gumballa i Penny, Gumball wali tak długo w ziemię, że pada na łopatki. Penny zabrała Gumballa do szpitala, gdzie znaleźli przejście pod ziemię. Nagle widać, że Dennis, Wujcio Dobra Rada, Torba Borba i Stefek Pizza są w więzieniu. Nagle ktoś ich uwalnia. Stefek Pizza i Wujcio Dobra Rada uciekają, a Torba Borba i Dennis zostają porwani przez wikinga Blokosapiensa. Tymczasem u Anais, Darwina i Boberta, znajdują tajemnicze przejście w środku wulkanu, ale na nic, bo przez te drzwi wychodzą Penny i Gumball z dwoma klockami. Więc Gumball i Penny mają wybrać razem wyeliminowanego z trójki: Kevin, Dennis i Torba Borba. Wybrali Dennisa. Dennisa bierze statek kosmiczny.

Najważniejsze wydarzenie

  • Pobyt w szpitalu Gumballa
  • Wyeliminowanie Dennisa

Postacie

Wrogowie

Kosmici

  • Bloxx (pierwsze ponowne pojawienie)

Cytaty

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki