FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
W pułapkę
Najemnik
   Następny odcinek

ARCHEN to siódmy odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum". Został napisany przez WodnyNahaj222.

Streszczenie

Ben i Rook pomagają Organizacji ARCHEN eskortować cenny ładunek.

Fabuła

Baza hydraulików. Max odbiera prośbę o pomoc w eskortowaniu cennego ładunku. Nagle na ekranie pojawił się dziwny symbol. Po chwili namysłu przypomniał sobie, że dwadzieścia lat temu współpracował z osobą która miała na ramieniu ten znak. Nie zwlekając wezwał Bena i Rooka . Po ich przybyciu wysłał ich we wskazane miejsce.

Podczas lotu Ben próbował znaleźć jakieś informacje na temat symbolu, lecz nic nie znalazł. Na powitanie wyszła im postać w czerwonej zbroi. Ben myśląc, że to Wieczny Ninja zmienił się w Szybkołaka i wystrzelił z pyska soniczny strzał. Postać z łatwością uniknęła atak, wzbijając się w powietrze na swych energetycznych skrzydłach. W ostatniej chwili Rook powstrzymał Engerona przed wyssaniem energii z nowego sojusznika. Po czym wytłumaczył mu, że to nie jest Wieczny Ninja tylko Red Archangel przywódca Organizacji Archen. Zdenerwowany Red złapał Tennysona i ostrzegł, że nie warto z nim zadzierać, po czym go puścił. Widząc zajście ze swego statku wyszedł Silver , mówiąc że cysterna zaraz odjedzie. Przywódca wytłumaczył hydraulikom plan działania, poczym podszedł do kierowcy dając mu znak do odjazdu. Ben zmienił się w Jetraya i wyruszył.

Podczas przejazdu przez las zaatakowały ich Spitrony . - Jest ich więcej niż na bagnie - powiedział Ben do Rooka, po czym zmienił się w Dzikie Pnącze . Zaczął rzucać we wrogów owocami. Widząc, że Archangel programuje kunaj, chciał coś do niego powiedzieć, lecz nie zdążył bo on wystrzelił setki kunaj we wrogów. Po odparciu ataku dotarli do mostu. Przez całą drogę od walki z "rybami" Ben zastanawiał się, co te stworzenia robiły z dala od wody.

Zatrzymali się. Na drodze stał pułkownik Rozum wraz ze swym psem. Wytłumaczył, że musi sprawdzić co przewożą. Kierowca pokazał mu dokumenty transportu. Podeszli do artefaktu. Nagle jakby z nikąd wyskoczył Spell i wystrzelił igłę w pułkownika, po czym zniknął. Okazało się, że naprawdę to Tero z Obrotesem . Zdenerwowany chwycił ładunek i zaczął uciekać

Nie zważając na rozkazy Red Archangela, Silver i Ben ruszyli w pościg. Tennyson zmienił się w Echo Echo i falą dźwiękową wystrzelił "kundla" do jeziora. Wieczny Rycerz wystrzelił energetyczne kajdanki w stronę przestępcy. Wiedząc, że Echo Echo jest zbyt wolny chciał się zmienić w Szybciora lecz zmienił się w Kulopłota . Zwinął się w kulę i przygniótł oszusta. W ostatniej chwili Red złapał artefakt. Gdy hydraulicy go ujrzeli od razu zrozumieli, że eskortowali fragment Mapy Universum. Zmieszany Ben wytłumaczył Archangelowi, że dostali od Azmutha misję znalezienia wszystkich kawałków klucza do Mistycznego Universum. Wyrozumiały przywódca Organizacji ARCHEN oddał im fragment.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki