FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
[[... i nie ma już nic]]
[[Stylowy Ben kontra Nie-Stylowy Ben]]
   Następny odcinek

Świat Stylowego Bena to czwarty odcinek czwartego sezonu serii "Ben 10: Alternatywne Wymiary". Został napisany przez użytkownika Emanuel375

Fabuła

Ben i Rook znów trafiają do równoległego wymiaru. Styleson przebiega w tle jako Śmigacz, a Non-Styleson nachyla się nad nimi i krzyczy "Armand! Pozwól no tu na chwilę" Stylowy Ben przybiega i przemienia się w człowieka. "Wygląda co najmniej dziwnie" - mówi "Nega". Styleson mu przytakuje. Tennyson się cuci, a w chwilę potem Rook. B.A.S. ze strachu wskakuje w ramiona swojej niestylowej wersji... Nega zrzuca swój dobry odpowiednik... Obraz robi się czarny, po czym rozjaśnia się. Benowie i Rook są w domu Stylesonów. Stylomi Benowie opowiadają historię stworzenia przeciwności.

Gdy Ben nosił jeszcze StyletrixV6.14 i miał 13 lat, dr Animo eksperymentował na zwierzętach (znowu). Zmutowany Wilkoperz Morski walczy z czterorękim, po czym przemienia go w Ben-Wilka. Omnitrix robi się niebieski, ale nikt tego nie zauważa. Ben przemienia się w Cyber-Ducha. Tennyson dziwi się, co się dzieje. Wkracza Azmuth. Galvan chce ostrzec Bena przed... I tu właśnie przylatuje Vilgax. Kosmita zabiera Bena, a Animo zamierza wycelomać promień transmutacyjny w chłopaka. Niestety promień trafia w Vilgaxa. Ośmiornica bardzo długo się opiera, a Azmuth zauważa, że omnitrix ma kolor niebieski. Próbuje rozłączyć Bena i Vilgaxa. Gwen używa czaru "Egxpeqqra", by strącić szalonego naukowca z jego wieży na bagnach i przypadkiem wrzuca go tam, gdzie znajduje się Ben i Vilgax. Animo i Azmuth "dołączają" do napromieniowanego Vilgaxa w tym samym czasie. Vilgax wybucha, Animo mutuje, łącząc sie ze swoim transmodulatorem, Azmuth staje się ostatecznym Azmuthem, a Ben traci Omnitrix, z którego wypływa DNA, które łączy się ze sobą, tworząc Stworzenie ostateczne. Mutant natychmiast zamienia się w portal do anty-świata, który łączy mymiar materii i anty-materii. Granice między wymiarami zacierają się. I tak właśnie materia i anty-materia połączyły się, ten wymiar stał się jednym z nielicznych, w którym może przebywać zarówno materia, jak i anty-materia, wzajemnie się nie wykluczając.

Po opowiedzeniu strasznie długiej historii wkracza Profesor Paradox, a za nim Eoneo - Eon z możliwej linii czasu z przyszłości. Benowie i Rook walczą ze złym Benem. Eoneo uszkadza rękawicę Paradoxa, po czym uśmiecha się i znika. Profesor stwierdza usterkę, ale nie widzi jakichś szczególnych usterek. Przenosi się do przyszłości. Paradox stwierdza, że utknęli w jednym wymiarze. Spotykają dorosłego Bena, który jest w postaci Vilgaxa, Ben próbuje z nim walczyć, ale ten szybko przemienia się w człowieka. Rozlega się alarm, Strażnicy Galaktyki oznajmiają, że Bezstylowy Ben niszczy Stylemetalcity (alternatywna wersja Bellwood). Niestylowy pod postacią FantomX'a wyzywa Stylesona na bitwę, ten przemienia się w Frankenfajera. Obraz zobi się czarny i tu kończy się odcinek.

Ciąg dalszy nastąpi

Najważniejsze wydarzenia

  • Kevin Levin umiera.
  • W tym odcinku nie ma Emanuela, ani Edwarda.
  • Ben z oryginalnej linii czasu nie zmienia się w kosmitę.

Debiuty

Postacie

Występujące postacie zawarte są w sekcji Debiuty, dodatkowo występuje Ben i Rook.

Kosmici

Młodego Stylowego Bena

Młodego Niestylowego Bena

Stylowego Bena

​Niestylowego Bena

Dorosłego Stylowego Bena

Dorosłego Niestylowego Bena

Ciekawostki

  • Benjamin Armand Styleson, podobnie jak Emanuel, jako pseudonimu używa inicjałów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki